Onko toi Saana ja Jussi vielä yhdessä vai ei? Parviaiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
En ole kauan seurannut uutisia. KAMALA toi mies, miten siitä voi edes suudella, joku vanha ruma pervo:x. Toi Saanakin on pahempi kun Tuksu, Tuksu sentään tekee töitä mihin kuulu alastomuus ja alkoholi ja mä näin joku kerta Jussin blogissa oli Saanan pimpero ja alaston kuva, tuntu aika sairaalta, että noin alas voi mennä julkisuuden takia tai sillä tavalla sen hakea:D

no mä arvasin heti, ettei se kauan voi kestää. Oliko heillä edes oikeasti jotain, en vaan tajua miten noin nuori kaunis voi jotain tehdä sellaisen kanssa:x

mitä mieltä te olitte tai olette tästä parista? Rehellisesti:)

mä en tykkää ihmisiä haukkua, mutta mulla melkein oksennus lensi, ainakin käyttäytyminen vielä pahempi, kun Jussin ulkonäkö

[QUOTE="eeeee";24932233]Julkisuuskuvan perusteella en pidä kyseisistä ihmisistä, sen sijaan ulkonäköä on lapsellista yökkiä.[/QUOTE]

Mutta he vaan näyttävät yhdessä kun kaunotar ja hirviö, en vaan ymmärrä mite kaunis nainen voi edes suudella siitä, tuskin sinäkin voit pussailla joku vanha alkoholiisti näköistä miestä:D, sen mä haluan sanoa

Mutta he vaan näyttävät yhdessä kun kaunotar ja hirviö, en vaan ymmärrä mite kaunis nainen voi edes suudella siitä, tuskin sinäkin voit pussailla joku vanha alkoholiisti näköistä miestä:D, sen mä haluan sanoa

Ei Jussi mielestäni alkoholistille näytä.
Mutta epäsiisti hän on, sitä en kiellä. Mutta mielestäni liikaa ulkonäköön keskitytään ylipäätään (melkein asiassa kuin asiassa) kun teothan ne on mitkä ratkaisee. Ei komeus / kauneus tee kenestäkään parempaa.

[QUOTE="Heh";24932254]No eipä Savanna sunkaan mies komeimmasta päästä ole finneineen :D[/QUOTE]

Mun miehellä finnit?:O

Ei hänellä yhtä finnia oo naamassa, eikä missään mualla ole nähnyt, päin vastoin iho ihan hyvää

[QUOTE="sama";24932260]Ei Jussi mielestäni alkoholistille näytä.
Mutta epäsiisti hän on, sitä en kiellä. Mutta mielestäni liikaa ulkonäköön keskitytään ylipäätään (melkein asiassa kuin asiassa) kun teothan ne on mitkä ratkaisee. Ei komeus / kauneus tee kenestäkään parempaa.[/QUOTE]

niin kuin sanoin mä en tykkää haukkua toisen ulkonäkö, mutta tässä tapauksessa toi mies näyttä vanhalta pervolta. Myös siks, kun mitä kuvia olen nähnyt niin voi voi ja aikuinen ja puhuu pervoja

niin kuin sanoin mä en tykkää haukkua toisen ulkonäkö, mutta tässä tapauksessa toi mies näyttä vanhalta pervolta. Myös siks, kun mitä kuvia olen nähnyt niin voi voi ja aikuinen ja puhuu pervoja

Pata kattilaa soimaa.

Ihan sama. Mielestäni asiat ei ole niin mustavalkoisia. Vaikka Jussin habitus onkin luotaantyöntävä monen mielestä, ei se tarkoita että hän olisi ihmisjätettä jota pitäisi kartella. Jokaisessa on myös jotakin hyvää. Koko Jussi & Saana on yhtä suurta julkisuustempausta. Kuka siihen lähtee mukaan päivittelemään... no, sitähän he haluaa :)

[QUOTE="sama";24932375]Pata kattilaa soimaa.

Ihan sama. Mielestäni asiat ei ole niin mustavalkoisia. Vaikka Jussin habitus onkin luotaantyöntävä monen mielestä, ei se tarkoita että hän olisi ihmisjätettä jota pitäisi kartella. Jokaisessa on myös jotakin hyvää. Koko Jussi & Saana on yhtä suurta julkisuustempausta. Kuka siihen lähtee mukaan päivittelemään... no, sitähän he haluaa :)[/QUOTE] No ei todellakaan oo mikään jääte hän:D. Mutta jos olisin Saana, en olisi voinnut päiväkään katsoa sellaista miestä