Onko toi DU & JAG vaatekerho huijausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Kun tuli sellaisen mainos, mutta ei ollut edes mitään kuvia vaatteista.. Onkohan vaatteita olemassakaan.?? Ja kun mainostavat ettei vaatteita saa muualta kuin sieltä, mutta silti vähittäismyyntihinta on 80 euroa (siis missä muka jos ei niitä vaatteita saa muualta kuin sieltä??) ja nyt sen kerhon kauttaa saa hintaan 24, 90.

meillä kerhon vaatteet on olleet jatkuvassa arkikäytössä ja hyvin ovat kestäneet. Omasta mielestäni ne ovat olleet hyvän näköisiäkin, käytännöllisiä ja hyvin istuvia perusvaatteita. Meille tosin tulee vain poikien paketteja, mutta pirteältä näyttävät meidän neidinkin päällä (vain kauluspaita ja yhdet poikien housut eivät ole olleet tytönkin käytössä). Hyvä puoli on myös että paketteja on tullut monenlaisia (ulkoiluun /juhliin /arkikäyttöön), olen jättänyt paketin väliin jollen ole sillä hetkellä sattunut tarvitsemaan jotakin lajia.

Minustakin nuo kerhon vaatteet ovat tosi kestäviä ja hyvännäköisiä. Just sain paketin jossa tulit kivat lappuhaalarihousut, collegehousut, body ja pitkähihainen paita. Tosi ihania.

Meillä kans ollu käytössä melkein päivittäin,hyviä ja kestäviä vaatteita ovat :)

Tuliko jollekin tämän kuun pakettina eri mitä luvattiin? Meille laittoivat lapun paketin mukana,jossa luki,että ei riittänyt sitä luvattua poikien pakettia kaikille,joten laitamme toisenlaisen joka on suosittu Ruotsissa. Piti olla joku 2 paitaa paketissa+housut,nyt oli"vain"paita ja housut ja tietty sama hinta :(

Mä olen kyllä tykännyt niistä. Ovat sellaisia perinteisiä ja mukavia lastenvaatteita. Ei siis HM/Lindex-tyyliä, vaan ajattomampaa. Ovat minusta mukavia ja kivoja/pirteitä päällä. Kalliita kyllä. Nostivat hintojaan siellä ja nyt me erottiin kerhosta.

Kirppareilla en ole noihin törmännyt, voisin ostaa käytettynä. Ovat nimittäin hyvälaatuisia ja kestävät kyllä kierrätettäviksi asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Eme:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja Eme:
Sanokaa nyt joku,miksi tilaaminen nettisivujen kautta ei onnistu?
Olen täyttänyt kaikki tiedot mutta siinä ei ole lähetä painiketta. Mitä teen väärin????

Yritätkö siis liittyä jäseneksi?

Kyllä,yritin.

Eiks siinä oo se 'liity jäseneksi'painike harmaana?

Yhteistyössä