Onko tietoa sinkkuäiti-ohjelman pareista?

• Viestiketjun aloittaja en oo utelias mutta tiedonhaluinen
  • Ensimmäinen viesti
HelloShitty
mä en ihmettele. ei se edellinenkään kausi tuottanu tulosta. harmi kyllä ettei Hinni ja Tero saanu asiat toimii. näytti ainakin siltä et mahiksia olisi. tais se välimatka olla liikaa. :|

henni
Alkuperäinen kirjoittaja hinni:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Katsoitteko eilisen jakson? Oli jotenkin tosi teennäistä...
Just katoin sen. Niin oli..
kiva että te olisitte rentoina kameroiden edessä. :)
no just se hinnin ja teron naureskelu oli niiiiiin teennäistä. aaargh. mut jos kerta oot hinni niin mikäs teille tuli jos ootte eronnu

kolmen äiti
Joo...mutta miksi niiden piti tehdä tuollainen lopetusjakso?? Näytti teennäiseltä ja kiusalliselta, mun mielestä. En usko, että pareja on syntynyt. Se on pelkkää showta, harvoin noista oikeita pareja tulee.

hinni
Joo...mutta miksi niiden piti tehdä tuollainen lopetusjakso?? Näytti teennäiseltä ja kiusalliselta, mun mielestä. En usko, että pareja on syntynyt. Se on pelkkää showta, harvoin noista oikeita pareja tulee.
siksi kun sopimuksessa niin lukee. luuletko että regina oli paikalla ihan vaan huvikseen?

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hinni:
siksi kun sopimuksessa niin lukee. luuletko että regina oli paikalla ihan vaan huvikseen?
Joo, uskon että kuului sopimukseen. Ja Regina näytti siltä että EVVK ;)
Mä vaan pohdin että miks tollanen lopetusjakso pitää olla, just sen takia koska se on kiusallinen tilanne...selitellä että tuliko meistä mitään vai ei...

?
reginahan sano eilises ohjelmas, et oli tavannu sen miehen, jonka kans nyt seurustelee, vasta kuvauksien jälkeen?? mun mielestä jossain oli juttua et se kyl tapas sen miehen jo aikasemmin ja sai sit rahaa et näytteli siin ohjelmassa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
reginahan sano eilises ohjelmas, et oli tavannu sen miehen, jonka kans nyt seurustelee, vasta kuvauksien jälkeen?? mun mielestä jossain oli juttua et se kyl tapas sen miehen jo aikasemmin ja sai sit rahaa et näytteli siin ohjelmassa?
Huijas? Multa meni maku koko ohjelamsta...

Yhteistyössä