en oo utelias mutta tiedonhaluinen
Vieläkö mahtavat olla yhdessä? Eilinen ohjelmahan oli vain muutama viikko kuvausten jälkeen ja siitähän on jo aikaa...
Just katoin sen. Niin oli..Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Katsoitteko eilisen jakson? Oli jotenkin tosi teennäistä...
kiva että te olisitte rentoina kameroiden edessä.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Just katoin sen. Niin oli..Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Katsoitteko eilisen jakson? Oli jotenkin tosi teennäistä...
no just se hinnin ja teron naureskelu oli niiiiiin teennäistä. aaargh. mut jos kerta oot hinni niin mikäs teille tuli jos ootte eronnuAlkuperäinen kirjoittaja hinni:kiva että te olisitte rentoina kameroiden edessä.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Just katoin sen. Niin oli..Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Katsoitteko eilisen jakson? Oli jotenkin tosi teennäistä...
siksi kun sopimuksessa niin lukee. luuletko että regina oli paikalla ihan vaan huvikseen?Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Joo...mutta miksi niiden piti tehdä tuollainen lopetusjakso?? Näytti teennäiseltä ja kiusalliselta, mun mielestä. En usko, että pareja on syntynyt. Se on pelkkää showta, harvoin noista oikeita pareja tulee.
Joo, uskon että kuului sopimukseen. Ja Regina näytti siltä että EVVKAlkuperäinen kirjoittaja hinni:siksi kun sopimuksessa niin lukee. luuletko että regina oli paikalla ihan vaan huvikseen?Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Joo...mutta miksi niiden piti tehdä tuollainen lopetusjakso?? Näytti teennäiseltä ja kiusalliselta, mun mielestä. En usko, että pareja on syntynyt. Se on pelkkää showta, harvoin noista oikeita pareja tulee.
Huijas? Multa meni maku koko ohjelamsta...Alkuperäinen kirjoittaja ?:reginahan sano eilises ohjelmas, et oli tavannu sen miehen, jonka kans nyt seurustelee, vasta kuvauksien jälkeen?? mun mielestä jossain oli juttua et se kyl tapas sen miehen jo aikasemmin ja sai sit rahaa et näytteli siin ohjelmassa?