Onko ticketin välikausipuvut reiluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja appa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koko jutuista en tiedä, mun mielestä noilla vaatteilla on niin omituinen ja huono nimi, etten siksi ole ostanut. Kerran löysin kivannäköisen vaatteen, kun huomasin merkin niin laitoin takas rekkiin.

Todella reiluja ovat. Mun nyt 83cm pitkälle tytölle 74cm pöksyt on liian pitkät (näin siis sukkasilteen)

Ja aattelin et ostan kurahaalarin kokoa 92 et menee sit varmasti syksyllä. Noh, 92cm oli niin iso et oli pakko ottaa 86 ja siihenkin neiti lähes hukkuu.... :whistle:

Mä osin ton 2-osasen hulluilta päiviltä vuosi sitten. Kurahaalarin hain Pikkuväestä.

Sisukas.net myy niitä ja sit tietysti http://www.ticket2heaven.dk/

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Koko jutuista en tiedä, mun mielestä noilla vaatteilla on niin omituinen ja huono nimi, etten siksi ole ostanut. Kerran löysin kivannäköisen vaatteen, kun huomasin merkin niin laitoin takas rekkiin.

Noin mäkin ajattelin. Mutta kun löysin silmääni miellyttävän ruskean Ticketin puvun ostin sen. Olen kyllästynyt rumiin haalareihin..

Ok. Meillä tyttö on nyt siirtymässä 80cm:n vaatteista 86:seen. Kumman koon välikausipuku kannattaa hankkia? Toiselle lapselle just 92 jäi pieneks mutta 98 on vielä vähän iso koko. Kumpi sille?
Kaupasta en voi ostaa kun ei lähimaillakaan ole kauppaa joka noita myy. Ajattelin ostaa netistä siis.

Mä kyl varmaan ottaisin sen 86 kuitenkin. Siis omaani (tuo 83cm) miettiessä, niin sen ottaisin. Luulis menevän hyvin vielä syksylläkin, jos ei mitään megaspurttia kasvussa ota.

Tosta isommasta en osaa ikävä kyllä sanoo mitään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mä kyl varmaan ottaisin sen 86 kuitenkin. Siis omaani (tuo 83cm) miettiessä, sen ottaisin.

Tosta isommasta en osaa ikävä kyllä sanoo mitään :/

Niin ajattelinkin. Käy sitten syksyllä jos ei nyt keväällä.
Kiitos sinulle vastauksista.

Yhteistyössä