Onko ticketin sadekamppeet millasta kokoa? Isoja, pieniä?

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Löysin tarjouksen, missä ois ihan perus sadetakki ja -housut (tähtikuvioiset) 30e. Normaalihinta 50e. Kokoa on kuitenki vaan 74cm, ja tuo meidän ipana on nyt just sen kokonen. Eli kannattaako mun tilata tuo puku? Meneekö vielä keväällä?
Tuo pirpana on kyllä pienikokonen laiheliini, mutta, mutta... En nyt pelkästään muutaman kuukauuden märkiä kelejä varten sitä viittis ostaa...
Vastaako nuo siis hyvinkin kokoaan? Meneekö vielä vaikka 80cm kokoiselle tuo 74cm puku?

Mun mielestä vastaa aika hyvin kokoa, tosin housut on isommat kun takki, meidän lapsi on 95cm pitkä ja 98cm sadepuku oli syksymmällä käytössä ja just sopiva. Ja menee varmasti vielä ens keväänä.

Ticketit ovat yleensä aika reiluja, mutta sadepuvut vastaavat kokoaan. Muutenkin sadevaatteiden tulisi olla yhtä kokoa isommat kun ulkovaatteiden, koska menevät niiden päälle. Jos tuo ei siis ole se fleecevuorattu kumipuku niin ei taida ulkovaatteiden päälle mennä. Ja ne fleecevuoratut kumipuvat taas vastaavat melko hyvin kokoaan. Keväällä olisi jo pieni.

Toi meidän Rubber Rain vastaa aika hyvin kokoaan. Housut on kapean malliset verrattuna tavallisiin sadehousuihin eli niitä ei tosiaan vedetä esim. toppahaalarin päälle..

Ok. Kai mä sit jätän tilaamatta... Tai tilaan ja toivon, että on paljon lämpimiä ja märkiä kelejä, että voi niitä käyttää ilman toppahaalaria... :D
MUT KU MÄ HALUUN NE!! Tai siis mä haluun ton tähtikuvioisen takin, mutta toppatakkia meille ei enää tarvita. Joten... Hmm...

No, mä tilasin nyt sitten Minymon sade(/välikausi)kamppeet turkoosi/ruskeeraidallisena ja ruskeet pökät. Sadevaatteet on yleensä mun mielestä rumia, nuo ok, joten tyydyn sitten niihin ;)

Mä oon vaan jotenki ihastunut tähtikuvioon, niitä pitäis olla joka paikassa :D

Yhteistyössä