Onko teistä omituista jos perhepäivähoitaja nukuttaa hoitolapset alasti päiväunille?

• Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti
aapee
Äitini vain kertoi että hänen mieltään jäänyt vaivaamaan miksi pph nukutti minut ja pikkuveljeni taannoin alasti. Hoitajan mieskin hiipparoi kuiteskin samassa huushollissa. Luulisi että nykyään kai monille äideille nousisi moisesta nukutustyylistä kylmät väreet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
milloin tämä tapahtui? 80-luvulla ja myöhemminkin nukutettiin lapsia päiväkodeissakin alasti.
90-luvulla.
no tuohonkin aikaan vielä alastomuus lapsilla ei ollut sellainen tabu miksi se nykyään on muuttunut. Mutta äitisi on siis ihan varma ettei teillä ollut edes pikkareita jalassa? Kertoiko hoitaja avoimesti asiasta. vaikea silloin uskoa että takana olisi jotain hämäräperäistä tai pedofiliaan viittaavaa.

ap
Se hoitajan mies oli sellainen hillitön hassuttelija. Joka käänteessä koitti naurattaa lapsia. Itse perhepäiväoitaja taasen aika tavallinen ja asiallinen. En nyt muista itse ainakaan että mitään epäilyttävää olisi tapahtunut.

Äitini tosiaan joskus tuli hakemaan meitä ja herättiin silloin alasti unilta. Ei kai viitsinyt kysyä alastomuuden syistä siinä tilanteessa sen enempää.

äitimuori harmaana
Minkä ikäsiä te silloin olitte? Meillä nuorempi, 1,5v, nukkuu useimmiten alasti tai pikkuhousuilla. Itse siis haluaa näin eikä siinä mun mielestä mitään ihmeellistä ole. Riipasee vaatteet pois unille mennessä. Samoin teki esikoinen, mutta vähän isompana sitten innostui yöpaidoista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
milloin tämä tapahtui? 80-luvulla ja myöhemminkin nukutettiin lapsia päiväkodeissakin alasti.
Jessus, olin tuona aikana päiväkodeissa työssä ja koskaan ei alasti nukutettu ketään? Mihin tämä väittämäsii perustuu?

ööö
Olin itse silloin jo toisella tai kolmannella luokalla. Pikkuveljeni minua 4 vuotta nuorempi.
No onhan se omistuista. Mutta niin on sekin, että ollessasi toisella tai kolmannella luokalla, olit hoidossa pph:lla ja nukuit päiväunet.

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Olin itse silloin jo toisella tai kolmannella luokalla. Pikkuveljeni minua 4 vuotta nuorempi.
No onhan se omistuista. Mutta niin on sekin, että ollessasi toisella tai kolmannella luokalla, olit hoidossa pph:lla ja nukuit päiväunet.
Todella..
joo jotenki tää juttu lässähti matkan varrella

Yhteistyössä