Onko teistä kohtuutonta pyytää miestä

Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Eikö sen niin kuuluisi mennäkin, että ehkäsystä huolehtii se, joka niitä lapsia ei enää halua. Ei luulisi olevan mitenkään mieheltäsi pois JOS on niin varma asiasta.
No senpä takia joutuukin kumia käyttämään :LOL: Mutta joo, eihän ne ole oikein mukavia, siksi joku pysyvämpi ratkaisu olisi tarpeen.

vieras
meillä synnytyksen jälkeen sama tilanne eli olen nyt 2 hormonaalisen ehkäisyn kanssa tullut raskaaksi (kolmatta ei kokeilla...), kondomia en voi sietää (allergisia oireita) ja haluan kuitenkin itse option synnyttää vielä...miehen toimenpide helpompi, sen voi halutessaan peruuttaa ja koska oma hormonitoiminta temppuilee niin pitänee luottaa miehen haluun jättää tämä lapsi viimeiseksi :)

eli siis joko hän huolehtii ehkäisystä (ei kumi kummallekkaan) tai tyytyy johonkin tekohelpottimeen!

vieras
Mies menköön vasektomiaan jos ei tahdo suhteessa lapsia. Minä en voi käyttää edes mitään hormonivalmisteita veritulppariskin vuoksi, enkä käyttäisi näitä valmisteita muutenkaan. Kohottavat kuitenkin riskiä sairastua vakavasti ja vaikuttavat mielialoihin.

kaikki miehet eivät tunnu tietävän edes mitä vaikutuksia pillereillä on, luulevat että se on vain nappi joka ehkäisee raskauden ilman mitään sivuvaikutuksia.

Yhteistyössä