Onko teistä outoa, että 14-vuotias nukkuu vanhempiensa välissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei uskalla nukkua omassa huoneessaan vaan nukkuu aina vanhempiensa välissä, tosin isänsä joutuu usein nukkumaan olohuoneen sohvalla, koska vuoteessa on niin ahdasta.. Itse ihmettelen tätä järjestelyä, mutta toisaalta, ei kuulu minulle..

Onhan se mielestäni outoa. Mutta velipuoleni nukkui tuon ikäisenä myös vanhempiensa sängyssä. Nyt hän on 16v ja nukkuu aina, kun isämme on poissa kotoa, äitinsä vieressä. Lisäksi heillä on kultainen noutaja joka nukkuu myös yöt siellä vanhempien sängyssä.

Itse en huolisi 14-vuotiasta omaan sänkyyni paitsi poikkeustapauksissa. Mutta ei tuo nyt outoa ole. Yhdessä nukkuminen tuo turvaallisuuden ja läheisyyden tunnetta, joten on normaalia haluta nukkua toisen kanssa.

Mun 17-vuotias pikkusisko haluaa aina nukkua jonkun vieressä, äidin vieressä siellä käydessään, mun vieressä meillä (alussa suostuin mutten enää) jne. Mut se onkin meidän perheen vauva. :D Pakko oli päästä muuttamaan omaan kämppään, mutta oleilee paljon porukoilla ja leikkii "vauvaa".

Mua kyllä vähän säälittää tuon tytön isän puolesta, koska joutuu sohvalle nukkumaan. Tytön äiti juuri töissä kertoi, että miehensä alkanut kovasti valittelemaan selkävaivoja, ilmeisesti huonosta nukkuma-asennosta johtuen.

[QUOTE="aapee";23337842]Mua kyllä vähän säälittää tuon tytön isän puolesta, koska joutuu sohvalle nukkumaan. Tytön äiti juuri töissä kertoi, että miehensä alkanut kovasti valittelemaan selkävaivoja, ilmeisesti huonosta nukkuma-asennosta johtuen.[/QUOTE]
Joo, ei se saisi noin olla. Vanhempien kuuluu saada nukkua yhdessä niin halutessaan. Jotenkin pitäisi tyttö saada muuttamaan omaan sänkyynsä. Isän selkävaivat ovat hyvä syy saada tytär omaan sänkyyn.

Mä tiian 18v pojan, joka nukkuu äitinsä kanssa ja isä usein pojan sängyssä...

MUSTA se on outoa.
Se poika silitteleekin sitä äitiä aina söpöst.

Mut kait mä oon vaan tylsämielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23337904:
just aamulla vastasin ketjuun, jossa pidettiin normaalina, että 14 vuotias juo, polttaa ja kulkee miehissä, niin kai sitten on ihan yhtä normaalia, että 14 vuotias nukkuu isän ja äidin keskellä

Onko kyse vielä samasta 14-vuotiaasta? :D

No meillä 13-vuotias tyttö tykkää välillä nukkua vieressä. Ja luonnollisesti mun mielestä se ei ole outoa. Toki ollaan muutenkin nukuttu perhepedissä. Nuorimmaisella ei edes ole omaa sänkyä vielä (3-vuotias). Nämä nukkumajärjestelyt sopii meille ja jokainen nukkuu hyvin. Joskus ajan miehen sohvalle tai menen itse, koska kuorsaa niin kovin. Meillä on kyllä todella hyvä sohva nukkua.

No joku kyseli tuossa äsken että sen 10v. tyttö kyseli miten voi ajaa posliiniksi pillun ja alemmassa ketjussa kerrottiin miten pitää vielä 10v. lapselta vanhempien pestä hampaat kun ne ei itse osaa, aikamoisia ristiriitoja täällä vilisee :D

Yhteistyössä