onko teistä ok??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
oisko teistä ok tämä idea,että ostaisin serkkupojille joululahjaksi sellaisen ajettavan jeepin,mutta siinä ois samassa myös synttärilahjat,kun tilanne on nyt tämä,että se auto maksaa 210e ja kohta on molempien poikien synttärit ja se joulukin tulossa... ja kun saivat myös pikkuveljen ,että ainakin tämä lelu vois olla suosittukkin jne ,mutta onko ok,että yhdistelen synttäri ja joululahjan.??? ja jouluna siis paketin saisivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
tottakai on sopiva. on aika arvokas paketti.

niin mutta täytyy muistaa,että jos mä laitan jouluna 50e per (3)nuppi lahjaan ja vielä ne synttärilahjatkin ,niin kalliimmaksi se tekee... ja kun viittis taas ostaa vaan jotain rojua nurkkiin.

minusta hyvä lahja, mutta mieti "hävettääkö" sit synttäripäivänä kun et vie mitään... :/ mun mielipide on kuienkin että ois hyvä idea ostaa tuo jeeppi.

Alkuperäinen kirjoittaja joo joo:
minusta hyvä lahja, mutta mieti "hävettääkö" sit synttäripäivänä kun et vie mitään... :/ mun mielipide on kuienkin että ois hyvä idea ostaa tuo jeeppi.

ei me tyhjinkäsin olla menossa. karkkipussi tai joku muu kiva pieni juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja anna2:
oikein hyvä idea, jos vaan pojat tajuavat jo ettei joulupukkia ole olemassa, ja voithan kysäistä lapsien äidiltä sopisiko tälle tämä toteutus..

ei ne vielä kun ovat kohta 5v ja 3v ja vaavi... täytyypim kysellä juu...

Alkuperäinen kirjoittaja HuuHaiLija:
Anna mielummin synttärilahjaksi, ei Joululahjaksi, niin eivät luule Joulupukilta autoa saaneensa. Jouluksi jotakin pientä vaan...

onko sillä jotain merkitystä onko joulupukilta vai kummitädiltä saatu,kun pääasia ,että tykkäävät lahjasta.

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja HuuHaiLija:
Anna mielummin synttärilahjaksi, ei Joululahjaksi, niin eivät luule Joulupukilta autoa saaneensa. Jouluksi jotakin pientä vaan...

onko sillä jotain merkitystä onko joulupukilta vai kummitädiltä saatu,kun pääasia ,että tykkäävät lahjasta.

niin mutta entä jos ihmettelevät miksei kummilta tuu synttärilahjaa. veisin ennemmin synttärinä ja jouluksi joku halpa juttu tai sitten ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Alkuperäinen kirjoittaja anna2:
oikein hyvä idea, jos vaan pojat tajuavat jo ettei joulupukkia ole olemassa, ja voithan kysäistä lapsien äidiltä sopisiko tälle tämä toteutus..

ei ne vielä kun ovat kohta 5v ja 3v ja vaavi... täytyypim kysellä juu...

Mutta mun mielestä tuon ikäisille vois selittää jo sen, että oot vähän jutellut tonttujen kanssa ja lupasit pukkia auttaa joululahjassa.. Jos jotain kyselevät. Ymmärtävät varmasti, ainakin tuo 5v.

Yhteistyössä