Onko teistä kivaa, kun miehellä alkaa kesäloma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Musupulla

Aktiivinen jäsen
20.06.2009
1 384
0
36
Vai onko se aivan sama, onko lomalla vai? Että tyyppiä ei näy kotona juurikaan kun käydään omilla reissuilla. Onko se sulle helpotus kun jää lomalle? Saat apua kotona lasten kanssa jne.?

no me ollaan oltu nyt viikko yhdessä lomalla. ens viikoks se lähtee tekee kesämökin kattoa joten olen yksin kotona. aluks tuntu et eiiiiiii tästä tule mitään, mut nyt on ollu ihan kivaa..

KÄymme molemmat tasapaljon töissä ja hoidamme kodin ja lapset yhdessä. Joten loma, oli se kummalla tahansa ja mieluummin yhtäaikaa , on odotettua luksusta kummallekin

Oli kivaa, kerrankin oli iltaisin yhteistä aikaa kun lapset oli mennyt nukkumaan. Mies menee töihin aamuyöstä ja nukkumaan yleensä viimeistään samaan aikaan kuin lapset.

kun saa itse levätä välillä kun mies hoitaa lasta ja kotia. Ja voi vuorotellen nukkua aamulla pitkään:) Ja muutenkin kaikki ylimääräinen stressi on pois kun mieskin on lomalla.

Mä en tiiä, kun sillä ei oo ollut kesälomaa koko meidän yhdessäoloaikana.

Eikun hei, oli sillä 2 viikkoa kesällä 2003 kun opiskeli suomen kieltä ja kulttuuria :D mutta lapsia meillä ei vielä silloin ollut.

Hmm, joo.. Alkoi sillä kesäloma vissiin.. täytyy ihan miettiä.. kaks tai kolme viikkoa sitten, ei sitä oo viikolla kotona näkyny :( Se on vaan koko ajan töissä :xmas:

kyllä se on aina laatuaikaa koko perhelle ja tänä kesänä sitä on peräti 5viikkoo kun mies jäi lomutetuksi loman perään. jipii vaikka rahapussin nyörit ovatkin tiukilla silti nautimme lähimatkiailusta ym.

tänään alkoi ja mies laittoi lapset pitkän kaavan mukaan nukkuun. Luki satuja monta mitä yleensä ei tee. Tuumas vaan että on kiva ilman kiireitä laittaa lapset nukkuun. Vaikka ei yleensä mikään kiire, mutta on lomalla erilaista. Ihanaa on :)

Yhteistyössä