Onko teistä kaikki unettomat ja ahdistuneet vaan kuntoutneet töihin het lääkkeiden avulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milna"

Vieras
Oonko mä ainoa joille lääkkeet ei sovi tai tekee niin huonoa oloa, että oksat pois. Mä siis lakkasin täysin nukkumasta, tuntui että sekoan, oikeesti aivan hullua ette ihminen vaan nukahda, vaikka on kuoleman väsynyt. Menin lääkärillä enkä enää voinut kuin itkeä, lähdin mirtazapin reseptin kanssa ulos.
Lääke kuitenkin teki mut tosi tokkuraiseksi ja pahoivoivaksi, istuin sohvalla kuin jumissa en kyennyt nousemaan ja kävelemään vaikka kwittiöön, ihan pelottavan kamala olo.
Menin takaisin lääkäriin ja sitten sain Opamoxia ja Tolvonia, unilääkettä siis. Ny sivuoireena levottomat jalat, jotka sätkii ihan hulluna, jopa päivisin ja estää nukkumasta. Lääkkeistä edelleen paha olo, oksettava olo, sellaiset oikein pahoinvointiaallot pyykivät yli vähän väliä, pää särkee koko ajan, tuntuu etten edes näe kunnolla ja ajatus takkuaa, ajantajukin on ihan outo.
Mä oon aina olut tosi herkkä lääkkeille ja nytkin syönyt niitä vain ohjeen mukaan, silti ihan hirvittävä olo enkä tosiaan ole vieläkään saanut nukuttua, nuo levottomat jalat tekevät hulluksi. Haluan vain terveyteni takaisin :(

Ja huomenna pitäis mennä töihin? Miten? Mistä ihmeestä se voima? Tai että yleensäkin ihmisten ilmoille tässä kunnossa?

Uusi aika lääkärille lääkkeiden vaihtoa varten. Eikä tosiaankaan tarvitse mennä töihin, jos ei ole työkykyinen. Monessa työssä tokkuraiset työntekijät ovat vain haitaksi tai jopa vaaraksi.

[QUOTE="vieras";28786341]Uusi aika lääkärille lääkkeiden vaihtoa varten. Eikä tosiaankaan tarvitse mennä töihin, jos ei ole työkykyinen. Monessa työssä tokkuraiset työntekijät ovat vain haitaksi tai jopa vaaraksi.[/QUOTE]

Kiitos vastauksesta. Kai se on niin tehtävä, mua vaan nolottaa "valittaa" siellä, kun viimeksikin lääkäri sanoi jotenkin niin, että pitäisi nyt vaan tsempata, nuori ihminen, kun töissäkin pitäis olla.
Voi kyllä mä niin mielelläni tsemppaisin, jos voisin. Ja haluaiisn sen normaalin arjen takaisin.