Pitkästä aikaa laitoin eilen piilarit päähän, kun olin lähdössä ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen itsekseni shoppailemaan. Linssit ehti olla tunnin päässä, kun tuli outoa valoherkkyyttä; en voinut katsoa kunnolla oikein mihinkään suuntaan, kun oikeassa (ja kai vähän vasemmassakin) silmässä oli liikkui sellaisia ihme valopilkkuja. No, otin piilarit pois ja menin ulos ja kaikki oli ihan ok. Sitten kun tulin kotiin, joskus kolmen aikaan kun oli vielä valosaa ja aurinko paistoi, sama ilmiö toistui heti sisälle astuessa, nyt vaan enemmän vasemmassa silmässä kuin oikeassa. Se meni sitten itsekseen ohi.
Jäin vain miettimään, että mistä tuollainen johtuu? Oliko se niistä piilareista, yrittikö mun silmät jotenkin viestiä että nyt on joku vialla, vai onko mulla joku piilevä aivokalvontulehdus vai mitä?
Jäin vain miettimään, että mistä tuollainen johtuu? Oliko se niistä piilareista, yrittikö mun silmät jotenkin viestiä että nyt on joku vialla, vai onko mulla joku piilevä aivokalvontulehdus vai mitä?