Onko teillä..

• Viestiketjun aloittaja OuDoLiNdU
  • Ensimmäinen viesti
OuDoLiNdU
.. lääkekaappia ja mitä se sisältää? Siis tyyliin "miniapteekki" jossa kaikki mahdollinen tarpeellinen ja tarpeeton kaiken mahdollisen varalle vai aspiriinipurkki keittiön hyllyssä??

Meiltä löytyy kaikkea palohaavoista ummetuksen hoitoon ja ripulista kyyn puremaan, varmaan kymmentä eri sorttia laastareitakin...
(vähänkö outo-ko?)
Mutta mites muilla?

järjestelmällisyys kunniaan
Kun ostin lääkekaapin otin sen mukaan jonkun lääkekaapin sisältöpakkauksen missä on sidettä ja tarvetta jos jonkinmoiseen vammaan. Paria juttua niistä on käytetty. Samalla ostin lääkekaapin oveen kiinnitettäväksi laastariautomaatin, se on ihan kätsy.

Lääkkeitä on sitten vähän joka lähtöön ja vaivaan ja lisäksi ovessa on siisti lista missä lukee mitä kaikkia lääkkeitä kaapissa on ja koska ne menevät vanhaksi sekä parin yleisimmän lääkkeen annosteluohje (särkylääke ja yskänlääke) koska riippuvat käyttäjän painosta.

sani harmaana
särkylääkettä muutamaa sorttia, ripuli lääkettä, laastareita, haavanpuhdainetta, yskänlääkettä, kyynpuremalääkettä ym ym....

päätön: tikain ompeluvehkeet??? eiks noi hommat kuulu lääkärille, että tulee oikein ja aseptisesti??? =)

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja sani harmaana:
särkylääkettä muutamaa sorttia, ripuli lääkettä, laastareita, haavanpuhdainetta, yskänlääkettä, kyynpuremalääkettä ym ym....

päätön: tikain ompeluvehkeet??? eiks noi hommat kuulu lääkärille, että tulee oikein ja aseptisesti??? =)
lääkärikin sano mulle että olen ns, omahoitoinen :D

Meillä on laatikko, jossa lääkkeitä. Siellä taitaa olla Buranaa, Panadolia ja Pamol F:ää, Sidetaitoksia, koiran matolääkettä, laastaria, punkkipihdit desinfiointiainetta, kihomatolääkettä ja yskälääketabletteja.

sani
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja sani harmaana:

lääkärikin sano mulle että olen ns, omahoitoinen :D
mutta osaatko sä oikeesti tehä tikkaussolmun?? mä sitä muuten osaan...!!! =)

Tipu Topakka
Meillä löytyy täysi arsenaali kaikkeen mitä kotona vaan voi lääkitä :xmas: Ja aika paljon homeopaattisia tuotteita käytetään myös esim. Arnicaa jos penskat ottaa turpa tälliä, tai hammastukseen hammasgeeliä yms..

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja OuDoLiNdU:
.. lääkekaappia ja mitä se sisältää? Siis tyyliin "miniapteekki" jossa kaikki mahdollinen tarpeellinen ja tarpeeton kaiken mahdollisen varalle vai aspiriinipurkki keittiön hyllyssä??

Meiltä löytyy kaikkea palohaavoista ummetuksen hoitoon ja ripulista kyyn puremaan, varmaan kymmentä eri sorttia laastareitakin...
(vähänkö outo-ko?)
Mutta mites muilla?
kaikkea löytyy särkylääkkeistä palovammanhoitoon, ripulinhoitoon, kaikkeen mahdolliseen. Kaikenlaista sidetarviketta löytyy.

T: sairaanhoitaja =)

Yhteistyössä