Onko teillä vauva kimpussaroikkuja?

Meillä tuo kohta 9 kk huutaa ku hinaja ku en aina jouda häntä syliin ottamaan, jos menen vessaankin niin se huutaa oven takana, hän ei syö isältään, ei nukahda hänelle. Välissä niin rassaa kun hän on NIIN äidin poika.

Voikohan tää olla jotain eroahistusta? Ei nuo kaksi muuta ole olleet näin pahoja koskaan.
 
Meillä on tämä kolmas. Nyt jo 2v ja tälläkin hetkellä nyhjää sylissä. 2 ekaa ei oo sinnepäinkään olleet. Tämä seuraa kuin hai laivaa jokapaikkaan. Eilenkin oltiin kylässä, tämä istui sylissä melkein 3 tuntia kuin tatti.
 
Evetsu
Voi luojan kiitos muillakin on äitiin kiinni kasvaneita vauvoja! Tyttö 11kk ja vain mun syli on hyvä...nukkuu öisinkin ihan kiinni mussa ja herää heti jos kosketustuntuma häviää =O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Voi luojan kiitos muillakin on äitiin kiinni kasvaneita vauvoja! Tyttö 11kk ja vain mun syli on hyvä...nukkuu öisinkin ihan kiinni mussa ja herää heti jos kosketustuntuma häviää =O
Meillä kans poika joudutaan nostamaan yöllä viereen mutta ei kelpaa iskän kainalo vaan huutaa siinä kun päätä vietäs, mun kainaloon nukahtaa mut tasainen kosketus pitää olla kokoajan. Mulla ihan aikusten oikeesti ahistaa välissä niin että meinaan hengenkulku loppua...
 
Evetsu
Tiedän tunteen...tuon ahistuksen siis! Mä lähen välillä pois kotoa niin että vauva jää isänsä/mummon kanssa, että saan edes hetken olla vain itseni ja omien ajatusten kanssa. Kyllä se siitä varmasti helpottaa kun lapsi kasvaa (lohdutan itseäni näin =D )
 
vieras
Meillä 7kk vauveli ja isä hoitaa häntä kotona nyt (ollut jo vuoden asluat asti ) ja mä olen päivät poissa-töissä. Vauvelilla kauheet kiukuttelut aina mulle. Haluu syliin, mut ei viihdy siinäkään. Haluu et leikin, mut kitisee kuitenkin...mikään ei käy. Isän kanssa kahdestaan ollessa ei ikinä ole sellainen. Onko eroahdistus? Ikävä?
 

Yhteistyössä