Peesi. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Ei. Liian harvoin tulee soiteltua. :ashamed:
Mun kaverilla on liittymä jossa maksaa 6,9senttiä per puhelu. Ihan sama siis kauanko jallittaa. Helpolla menee tunti tai kaksi jallitellessa ja samalla kotitöitä tehdessä(hands free!!) Onneksi muutetan kohta taas likemmäs, päästään näkemään monesti viikossa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei!
Mimmoset puhelinlaskutkin siitä kertyis! (Mulle tulee tavallisesti 10 e lasku joka kolmas kuukausi. Eli max 50 e/VUOSI)
Mulla on dna:n unelma -liittymä, joka sis. 3000 min puheluita, 3000 tekstaria, 3000 multimediaviestiä/kk. Hinta 39,90. Eikä ole mennyt yli paitsi silloin, jos olen soittanut ulkomaille. Ne ei sisälly. Harmi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei!
Mimmoset puhelinlaskutkin siitä kertyis! (Mulle tulee tavallisesti 10 e lasku joka kolmas kuukausi. Eli max 50 e/VUOSI)
jep, joskus sitä mielellään soitteliskin. ei tosin joka pväAlkuperäinen kirjoittaja .:Ei ole, mutta ei mulla hyviä kavereita olekaan. KAteeksi käy.