Onko teillä siistit autot?

Aries 78
Tupakanhaju tarttuu todella ikävästi.En muutenkaan ymmärrä autossa polttamista.Silloin kun koko perhe ollaan samalla autolla liikenteessä, niin aina saan sanoa miehelle autossa tupakoimisesta.
Lasten äiti koitti kerran täältä lähtiessään alkaa polttamaan kun lapset oli kyydissä, saatiin siittä pieni maaottelu siittä aikaiseksi ja ei tule enään polttamaan kun lapset on kyydissä..

"miina"
Mä tykkään pitää auton siistinä sisältä ja ulkoa. Olkoot vanha, kulunut ja kuhmuinen, kunhan on ehjä ja puhdas. Mun autossani ei syödä eikä juoda, eikä sinne jätetä ylimääräistä rompetta.

Silja.S
Lasten äiti koitti kerran täältä lähtiessään alkaa polttamaan kun lapset oli kyydissä, saatiin siittä pieni maaottelu siittä aikaiseksi ja ei tule enään polttamaan kun lapset on kyydissä..
Juuri meinasin kommentoida, että pistä se eukkosi kuriin. Vaikka meillä on auto kuin sikolätti, ei siinä sentään kukaan saa polttaa. Ei silloin, kun lapset ovat kyydissä, eikä silloinkaan, vaikka eivät olisi!

Alkuperäinen kirjoittaja Nörtti ja rämä;26295580:
Me kai taidetaan olla kumpikin sellaisia norttejä. Auto siivotaan perusteellisesti kerran pari kuukaudessa (paitsi talvella kun se on pakkasella vähän vaikeaa) eikä sinne juuri roskia muutenkaan tule, kun ne pannaan pussiin silloin kun tulee eikä sullota mihinkään tuhkakuppiin. Itse siivoan autoni yleensä, jos on tiedossa, että tulee muita kyytiläisiä. Useinkin olen istunut muiden uudenkiiltävissä autoissa ja ihmetellyt, kuinka sisällä voi olla niin paljon roskaa ja jopa muruja penkeillä ja ovenkahvat ties missä siirapissa. Oikeastaan on ihan sama, onko se auto uusi vain vanha kunhan se on siisti.
Mulla on puoli vuotta vanha auto ja se on.... no aikamoisessa kunnossa. :D
Meikäläinen ei sullo mihinkään tuhkakuppiin karkkipapereita, tai vaikkapa kolmioleipäpaketin kuoria, vaan yleensä ne menee apukuskin puolelle lattialle - ja näky sillä puolella on sen mukainen. Lattialle menee myös pullot ja tölkit.
Työmappeja ja papereita on takapenkki täynnä - mulla on samoin toimisto auton takapenkillä, kun Minervalla. Kirjaimellisesti toimisto, tällä hetkellä siellä on tulostinkin.
Auton siisteys on mun heikko kohtani... ehdottomasti!

Juuri meinasin kommentoida, että pistä se eukkosi kuriin. Vaikka meillä on auto kuin sikolätti, ei siinä sentään kukaan saa polttaa. Ei silloin, kun lapset ovat kyydissä, eikä silloinkaan, vaikka eivät olisi!
Näin sen pitääkin olla ettei autossa saa polttaa.Vielä kun saisi tuon miehen tajuamaan sen.Eihän meillä kotonakaan polta kukaan sisällä, niin miksi sitten autossa.Ja ei se mielestäni kauheesti auta, että pitää ikkunaa raollaan ja tupakka on siinä kädessä, mikä lähinnä ikkunaa.

Kyllä, vaikka auto onkin nyt pois käytöstä.

Kun oli käytössä niin tarpeen vaatiessa ulkoa pesua, kuukausittain imurointi, väh. viikottain jalkatilojen siistintä, pölyjen pyyhintää tarpeen tullen, pelkääjän jalkatilassa on aina pieni pussi mihin saa roskat, lasten leluille ym. oma pieni korinsa takapenkin jalkatilassa eikä autossa pidetty mitään ylimääräistä.

Aina ajon jälkeen pyrittiin jättään siihen kuntoon kuin aloittaessa.

Aries 78
Näin sen pitääkin olla ettei autossa saa polttaa.Vielä kun saisi tuon miehen tajuamaan sen.Eihän meillä kotonakaan polta kukaan sisällä, niin miksi sitten autossa.Ja ei se mielestäni kauheesti auta, että pitää ikkunaa raollaan ja tupakka on siinä kädessä, mikä lähinnä ikkunaa.
Jos ihminen ei ajattele kuin itseään ja omaa parastaan niin sitä ei paskaakaan kiinnosta mitä muuta kokee taikka ajattelee hänen tekemisistään..

Yhteistyössä