Onko teillä premium luokan auto?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on uusi Renault Clio farmari, tosi söpö :love: Automaattivaihteet on. En ostanut, vaan otin semmosen yksityis leasing sopparin, mikä muuten on fiksu. Ei huolta, maksat köntän per kk ja siinä se.

Ranskalaisissa autoiisa on sitä tyyliä ja eleganssia!
 
r0s
Me ollaan nyt ajeltu muutama päivä melkein uudella (5000kilometriä mittarissa) Renault Cliolla. Voi käääääääääääk! Kyl on volvo-murua ikävä vaikka sille ois täällä elämä ahdasta.
 
vierailija
Mä ostin koronatuskassa uuden priimiumin.
Audi a3 sedanin, tuikeella moottorilla. Outoo, mut mua hävettää ajaa tällä, entinen 01 mallinen mondeo oli paljon kivempi Ehkä ne muistot, mulla oli ihana mies ja usein jörnittiin mondukan takapenkillä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Algoman toinen auto on primiun verrattuna toiseen kaaraan.
Molemmat lähtee kopista käyntiin (jos lähtee)
Talvella ei tarvita suolapussia pitämään ikkunoita läpinäkyvinä.
Teippasin vielä ”SS” Jeepin perään niin tuli siitäkin Super Sport.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Minkä hintainen auton pitää olla, että se on premium? Ja pitääkö se olla tietyn merkkinen?

Onko 40 000 eken audi premium mutta saman hintanen skoda ei ole?
Miten tää homma menee?
 
vierailija
Minkä hintainen auton pitää olla, että se on premium? Ja pitääkö se olla tietyn merkkinen?

Onko 40 000 eken audi premium mutta saman hintanen skoda ei ole?
Miten tää homma menee?
Auton pitää olla huippuvarusteltu, mutta sen pitää myös olla ylihinnoiteltu suhteessa varustetasoon. Eihän se muuten ole mitään premiumia, jos maksat ns. käyvän hinnan siitä mitä saat. Premium-autossa maksat käyvän hinnan ja preemion päälle. Sen takia 40 000 euron skoda ei ole premium koska siinä ei oikeastaan ole mitään preemiota. Saman hintainen audi ei ole premium koska siinä ei ole mitään erikoista. Karvalakkimallin alkaen hinta Audilla. Eivät kaikki Audit ole tietenkään premiumia, vaan isommat ja paremmin varustellut mallit ainoastaan ja niitä ei 40 tuhannella saa.
 
vierailija
Auton pitää olla huippuvarusteltu, mutta sen pitää myös olla ylihinnoiteltu suhteessa varustetasoon. Eihän se muuten ole mitään premiumia, jos maksat ns. käyvän hinnan siitä mitä saat. Premium-autossa maksat käyvän hinnan ja preemion päälle. Sen takia 40 000 euron skoda ei ole premium koska siinä ei oikeastaan ole mitään preemiota. Saman hintainen audi ei ole premium koska siinä ei ole mitään erikoista. Karvalakkimallin alkaen hinta Audilla. Eivät kaikki Audit ole tietenkään premiumia, vaan isommat ja paremmin varustellut mallit ainoastaan ja niitä ei 40 tuhannella saa.
Mä en tajunnut tosta mitään, saisiko saman suomeksi :D
 
vierailija
Mä en edes tiedä minkälainen on premiumluokan auto. :D Mulla itsellä on 15 vuotta vanha Ford ja miehellä on 4 vuotta vanha Volvo. Ne on meille välineitä liikkumisessa paikasta toiseen. Ei mitään egon (munan) jatkeita.
 
vierailija
suosittelen toyota centuryn japanilaista premium luokan luxsus autoa.Auto on tehty nimenomaan kuninkaallisille,sekä isojen yhtiöiden toimitusjohtajien käyttöön.
Mut eiks niis oo ratti väärällä puolella? Mun miehellä oli nissan skyline, ja siinä oli ratti väärällä puolella. En suostunut sillä ajamaan. Pihtasin jopa tavaraani, ja sanoin, että portti aukeaa vaska kun se kiesi lähtee... pois. Kiesi lähti, ja nyt mies saa taas pimbbii! :)
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
vierailija
Mulla on uusi Renault Clio farmari, tosi söpö Automaattivaihteet on. En ostanut, vaan otin semmosen yksityis leasing sopparin, mikä muuten on fiksu. Ei huolta, maksat köntän per kk ja siinä se.

Ranskalaisissa autoiisa on sitä tyyliä ja eleganssia!
Joka ei ole Rellulla ajanut, ei ole ajanut oikealla autolla ollenkaan. Rellu on autoista parhain!
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä