Onko teillä premium luokan auto?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
4x4 maasturi Bmw M-sport, 3litranen dieselkone ja 250hepoa, automaatti, jatke mikä jatke , mut onpahan just sellanen mitä tarvin ja haluan.
Kaikki mausteet, helpompi kertoa mitä ei ole ;)
Niin mikä auto se on? M-Sport ei ole mikään automalli.
Eikä BMW:llä ole edes koko mallistossa yhtään oikeaa maasturia. Veikkaan että joko satuilet tai et vain ymmärrä autosta hölkäsen pöläystä. Todennäköisesti molemmat.
 
Niin mikä auto se on? M-Sport ei ole mikään automalli.
Eikä BMW:llä ole edes koko mallistossa yhtään oikeaa maasturia. Veikkaan että joko satuilet tai et vain ymmärrä autosta hölkäsen pöläystä. Todennäköisesti molemmat.
M-sport on varustelutaso, paras siis mitä bemareilta löytyy.
Tiedän että mun auto herättää tunteita, niinhän sen pitääkin.
Jos haluat mallin tietää se on X3, isompaa en tarvi.
Nämä oli niitä hankintoja kun mietti mitä mukavaa sitä ostaisi itselle kun elämässä sellainen keskitysleirin tyylinen vaihe päättyi.
 
vierailija
Tyhmä kysymys: Millä määritellään premium luokan auto?

Koolla, painolla, henkilömäärällä, hinnalla, kiihtyvyydellä, kateudella, iällä vaiko sillä tärkeimmällä: että se on maksettu kokonaan itse!

Velka- / työsuhdevankkureita ei lasketa, koska silloin HSL bussikuskeilla olisi premium luokan ajoneuvot ja vieläpä nopeat koska heille ihan omat ajokaistatkin!
 
vierailija
M-sport on varustelutaso, paras siis mitä bemareilta löytyy.
Tiedän että mun auto herättää tunteita, niinhän sen pitääkin.
Jos haluat mallin tietää se on X3, isompaa en tarvi.
Nämä oli niitä hankintoja kun mietti mitä mukavaa sitä ostaisi itselle kun elämässä sellainen keskitysleirin tyylinen vaihe päättyi.
X3 on pieni katumaasturi, ihan peruskauraa. Kaukana oikeasta maasturista ja premiumista. M-Sport on hieman sporttisempi badge-tuning tyyppinen varustelu, ei mitään erikoista. Sinulla on nyt joku aika suureellinen käsitys ajokistasi. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tyhmä kysymys: Millä määritellään premium luokan auto?

Koolla, painolla, henkilömäärällä, hinnalla, kiihtyvyydellä, kateudella, iällä vaiko sillä tärkeimmällä: että se on maksettu kokonaan itse!

Velka- / työsuhdevankkureita ei lasketa, koska silloin HSL bussikuskeilla olisi premium luokan ajoneuvot ja vieläpä nopeat koska heille ihan omat ajokaistatkin!
Mun mielestä lähdetään siitä, että premium automerkit-> mallit->varustetaso
Esim Bmw:ltä M mallit ja Mercedekseltä S mallit on luxusautoja.
 
vierailija
X3 ja Skoda ovat premium-autoja palstamammojen mielestä. Nyt on kyllä kaikki mahdolliset aivopierut kuultu tällä palstalla. ”Tiedän, että mun auto herättää tunteita”

Ei jumaliste tää on persaukisten urpojen maa.
 
vierailija
M-sport on varustelutaso, paras siis mitä bemareilta löytyy.
Tiedän että mun auto herättää tunteita, niinhän sen pitääkin.
Jos haluat mallin tietää se on X3, isompaa en tarvi.
Nämä oli niitä hankintoja kun mietti mitä mukavaa sitä ostaisi itselle kun elämässä sellainen keskitysleirin tyylinen vaihe päättyi.
Tässä on premium luokan BMW, https://www.bmw.fi/fi/mallisto/m-mallit/x3-m/2019/bmw-x3m-inspiraatio.html
 
vierailija
X3 on pieni katumaasturi, ihan peruskauraa. Kaukana oikeasta maasturista ja premiumista. M-Sport on hieman sporttisempi badge-tuning tyyppinen varustelu, ei mitään erikoista. Sinulla on nyt joku aika suureellinen käsitys ajokistasi. :LOL:
Etpä taida tietää millä hinnalla x3 M setillä kaupasta liikahtaa?

Älä turhaan kommentoi enempää sieltä ajettavasta roskiksestasi(lue toyota Yaris)

Palstamammalla lähti vähän laukalle.
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
vierailija
Etpä taida tietää millä hinnalla x3 M setillä kaupasta liikahtaa?

Älä turhaan kommentoi enempää sieltä ajettavasta roskiksestasi(lue toyota Yaris)

Palstamammalla lähti vähän laukalle.
X3M hinnat lähtee 150 tonnista, kyllä tiedän varsin hyvin. Se on ihan eri auto, kuin X3 diesel M-Sport jolla tuo yksi älyn jättiläinen yritti tässä ketjussa keulia. Ihan turhaan yrität päteä sieltä polkupyöräsi päältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
X3M hinnat lähtee 150 tonnista, kyllä tiedän varsin hyvin. Se on ihan eri auto, kuin X3 diesel M-Sport jolla tuo yksi älyn jättiläinen yritti tässä ketjussa keulia. Ihan turhaan yrität päteä sieltä polkupyöräsi päältä.
Joo ja jos tiedät jotain suomen autokannasta jotain niin tiedät että keskimääräisen uuden auton hinta on tällä hetkellä n. 33000e joten tämä alkuperäinen X3:sestä tykkääjä on ihan oikeassa.

Kaikkien X3:sten hinta uutena jos siinä yhtään on varusteita niin on tuplat tuo joten alkaa olla jo noilla hinnoilla harvinaisten herkku.

Löitkö pääsi johonkin tänne kirjoittaessasi vai oletko muuten vaan vajakki jos sinua noin häiritsee toisen onni autostaan?

Jos sinulla on tuo 150k X3 niin minä olen onnellinen sinun puolestasi.
 
vierailija
Joo ja jos tiedät jotain suomen autokannasta jotain niin tiedät että keskimääräisen uuden auton hinta on tällä hetkellä n. 33000e joten tämä alkuperäinen X3:sestä tykkääjä on ihan oikeassa.

Kaikkien X3:sten hinta uutena jos siinä yhtään on varusteita niin on tuplat tuo joten alkaa olla jo noilla hinnoilla harvinaisten herkku.

Löitkö pääsi johonkin tänne kirjoittaessasi vai oletko muuten vaan vajakki jos sinua noin häiritsee toisen onni autostaan?

Jos sinulla on tuo 150k X3 niin minä olen onnellinen sinun puolestasi.
Ei tarvitse mieltä pahoittaa. Mitäs nämä kalliimmat mercedekset ja bmw:t sitten ovat jos eivät premiumeja tai luxusta.

Eihän bmw X3:a ei voi mitenkään verrata M sarjan bemuihin. Eli kummatkos niitä premiumeja on? X3 vai X3M?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Joo ja jos tiedät jotain suomen autokannasta jotain niin tiedät että keskimääräisen uuden auton hinta on tällä hetkellä n. 33000e joten tämä alkuperäinen X3:sestä tykkääjä on ihan oikeassa.

Kaikkien X3:sten hinta uutena jos siinä yhtään on varusteita niin on tuplat tuo joten alkaa olla jo noilla hinnoilla harvinaisten herkku.

Löitkö pääsi johonkin tänne kirjoittaessasi vai oletko muuten vaan vajakki jos sinua noin häiritsee toisen onni autostaan?

Jos sinulla on tuo 150k X3 niin minä olen onnellinen sinun puolestasi.
Oletko muuten koskaan ajatellut, että juuri sinun omilla mielipiteilläsi ja ajatuksillasi ei ole mitään väliä eivätkä ne kiinnosta ketään?
 
vierailija
Meillä miäs osti Ford Sierran, vuosimallia 90 Luulisi olevan halpa?

Ei, on cowford ? ford moottorilla ja neliveto. Mut miettikää hintaa, 23 000 ekee! Sitten tuli selitykset :ROFLMAO: Kuulemma arvo nousee ja laittaa sen museorekisteriin (jeesus kiitos) (ei hajuakaan mitä se meinaa).

Omapa on harrastuksena. Toki minäkin sillä kävin kokeilee, kyllä nousi hymy perseeseen, kun paino kaasua, niin alkukantaista, brutaalia. Kytkin oli mulle tosi jäykkä enkä voisi moisella kuvitella ajavani. Mut ymmärrän, ehkä siin oli fiilis, ainakin autossa oli enemmän.. jotain, kun mun Golfissa, mitä jo tietokoneet ajaa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
vierailija
Ostin Rellun, Megane, kun sain helvetin halvalla, sinnillä vetää, oli vaan pakko saada halpa auto.

Kaikki vitsit o kuultu "rapea ranskalaisenn" "otitit sitten kaikki vuat samaan hintaan"

Sama mulle, mukava jousitus, mukava kyyti jo 7000 kilsaa.
 

Yhteistyössä