onko teillä pesukoneet öisin päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
siis tiskikone/pyykkikone tms?

meil äiti laittaa aina tiskikoneen yöks pyöriin ja ite laitoin nyt olosuhteiden pakosta pyykkikoneen päälle.. tosin kyl varmaan valvon viel kun se lopettaa,mut tuntuu hassulta et tähän aikaan kone hurisee :D

Minun äiti pesee myös yömyöhäsellä, mutta se on semmonen yökukkuja muutenki. Pistää monesti myös ajastimella koneen niin että on aamulla heti valmis.

Ite en yöllä pyöritä pesukoneita, ku en kumminkaan jaksa sit enää ripustaa kuivumaan ja muutenki haluan että on jo hiljasempaa.

Ei ole.

Me nukutaan yläkerrassa ja koneet on alakerrassa enkä uskalla jättää niitä päälle ilman valvontaa.Jos ne vaikka kärähtää ja koirat nukkuu täälä alhaalla ni en uskalla ottaa riskiä et jotain tapahtuis.

Koirat mulle niin rakkaita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Ei ole.

Me nukutaan yläkerrassa ja koneet on alakerrassa enkä uskalla jättää niitä päälle ilman valvontaa.Jos ne vaikka kärähtää ja koirat nukkuu täälä alhaalla ni en uskalla ottaa riskiä et jotain tapahtuis.

Koirat mulle niin rakkaita. =)

Eikö teillä ole palovarotinta alakerrassa? Jos koneet kärähtää, niin hälyttimen pitäisi reagoida ennen kuin koirat tai kukaan muukaan on vaarassa.

Kyllä, ennen oli aina. Nykyään yritän saada koneet lopettamaan ohjelman ilta-kymmeneen mennessä, sillä siitä valitettiin taloyhtiön kokouksessa. :D

Pyykkiä ja tiskiä on jatkuvasti, joten joka päivä pyöritän molempia koneita. Silloin se on hankalaa, jos tullaan myöhään kotiin. Heti alkaa pyykkipino kasvaa, jos jää yhtenäkin päivänä pesemättä. Olen superpyykkääjä, vaadin joka päivä puhdasta ylle, petivaatteet & yövaatteet vaihdan usein ja työvaatteet pesen myös kotona, nekin usein. Oli niin helppo hyödyntää yötä siihen. :)

En nuku silloin kun koneet on päällä, vaikka meilläkin yösähköä hyödynnetään. Eli laitan tiskarin päälle 22.00, jolloin alkaa yösähköaika, ja odotan ohjelman loppumisen ennenkuin menen nukkumaan. Sunnuntaisin meillä on yleensä pyykkipäivä halvemman sähkön vuoksi (muulloin en juurikaan pese pyykkejä), paitsi huomenna, kun juhlitaan kuopuksen synttäreitä, eihän silloin ehdi pyykkäämään =)

Mulla pesukone pyörii nytkin, joka ilta se napsahtaa päälle kello 21.00, jolloin myös alka yösähkö. Riippuu ohjelmasta, jota käytän, ehtiikö se myös valmiiksi, ennen nukkumaan menoa. Ihan samalla lailla ja samaan aikaan käynnistyy astianpesukone ja lämminvesivaraaja. On aivan päivänselvä juttu mulle, että pyrin sähköä tällä lailla säästämään, eli päiväsaikaan en pese ellei ole pakko tai sunnuntai, sunnuntaina kun on koko päivän ajan yösähkökäytössä.

Niin ja me asumme paritalossa, talo on rinteessä siten, että meidän tokakerros on naapurin eka. Kun meidän pesukoneemme on meidän alakerrassa, ei siitä naapuriin kuulu juuri mitään ääniä vaikka pesisimme pyykkiä milloin vain. Ja hiljaisuushan yleensä alkaa kello 23.00. Siihen mennessä meillä on pyykit aina pestynä, eli pisimmän ohjelman aloitan sen verran aiemmin, että se ehtii valmistua tuohon mennessä.

Ei oo päällä yöllä siis jos nukutaan.
Kerran pesukone syttyny palamaan ja siinä samalla kärtsäs kylppäri ja sauna. Kun valvotaan niin silloin ainoastaan on koneet päällä.

Yhteistyössä