Onko teillä ollut KUUKAUTISKIERROT sekaisin vielä yli vuoden synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja "Äidee"
  • Ensimmäinen viesti
"Äidee"
Mä tässä pähkäilen kuukautisia. Ne alkoivat 4kk synnytyksen (sektion) jälkeen ja ovat olleet suht säännölliset, kierto noin 29-30 eli sama kuin ennen lasta. Vuoto on ollut tavallista pidempää, tai siis semmoista tuhnuvuotoa jatkunut pidempään.

No nyt on synnytksestä jo aikaa reilusti yli vuosi ja tänään alkoi kuukautiset ja kierto on vasta 22 päivää? Olen lukenut, että kuukautiset voivat välillä olla epäsäännölliset ja se on ihan ok. Mutta onko teillä ollut tällaista vaihtelua vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin, vaikka ennen synnytystä epäsäännöllisyyttä ei olisi juurikaan koskaan ollut?

Kiitti jos joku viitsi vastailla!

nepali
Kyllä!! Mulla ennen menkat oli lyhyet ja napakat, vuoden ajan synn. kierto miten sattuu plus vuoti reilun viikon tuhruineen!! Sairaan keljua! Sain sit keltar.hormonit tasottaa kiertoa,muutaman kierron söin nii taas toimii kohtuu normisti

Tääl
Menkat alkoi vasta 1v4kk synnytyksen jälkeen. Imetyksen lopetin 4kk aiemmin. Nyt 8kk ollut menkat ja tulee vähän milloin sattuu, on tosi runsaat ja kivuliaat. Ennen lasta oli päiväntarkalleen ja kovin lyhyet, niukat ja täysin kivuttomat. =(
Ehkäisyjä tms. ei ennen lasta eikä sen jälkeen, siis mitään omaan kroppaan vaikuttavaa ;)

Yhteistyössä