Onko teillä muilla raskauden aikana jatkuvasti nuha? Onks tämä normaalia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Kun mulla on alkanu molemmissa raskauksissa n. rv8-10 alkaen nenän vuotaminen.. Jatkuvasti saa olla niistämässä ja niiskuttamassa, etenkin öisin kun pitää käydä vessassa oikein tippasee. Ei mulla muuten ole sairas olo tai flunssaa, mut nuha vaan :) ja nenä vuotaa aika usein verta.. Kurkku tulee välillä kipeäksi kun lähes joka päivä tillittää joku pieni verisuoni.

En siis valita, eihän tässä mitään, mut kiinnostaa vaan olisko muilla samanlaista :)

Juu, koko raskauden ajan on ollut nenä tukossa. Muutama kunnon flunssakin on tullut sairastettua, mutta nenän tukkoisuus on pysynyt vaikka flunssat on menny ohi. Jossain vaiheessa nenän limakalvot oli niin rikki, että verta tuli joka niistolla. Yöllä en pysty nukkumaan, jos en suihkauta Nasolinia nenään. Ja kurkku on ollut kipeä tosi usein, limaa on myös kurkussa jatkuvasti :x

Alkuun oli vuotoa ja pääasiassa veristä. Sitten jatkui nenän tukkoisuutena. Hormonit tekee. Kurkku mulla on tosi kipeä varsinkin aamuisin....kun kuorsaan valtavasti tämän mahan kanssa. Mies ei saa nukuttua minun pärinältä. Kuorsaan kuulemma välillä suu kiinnikin(jos nenä ei tukossa).

No hei, tuo ei kuulosta kyllä olleskaan kivalle :(. Mulla flunssat onneksi *koputtaa puuta* pysyneet toistaiseksi poissa.. Kirkasta limaa kyllä vuotaa koko ajan ja öisin sängyn viereen keräytyy oikea nenäliinakasa. Pitää varmaan ruveta keräämään niitä Serlan merkkejä, sais varmaan tosi nopsasti sen ison oravan kerättyä..

Saako tota Nasolinia muuten käyttää raskausaikana? Mä olen käyttänyt joskus alkuraskaudessa vaan sitä suolavesikostuketta vaimitäseoli.

Minullakin oli alkuraskaudesta aivan hirveä nuha koko ajan. Nenää sai niistää varsinkin öisin ihan jatkuvasti ja tuntui että ei saa edes nukkua rauhassa. Ongelma katosi toisen kolmanneksen aikana.

Yhteistyössä