Onko teillä muilla patteja päänahassa???

  • Viestiketjun aloittaja ällöä
  • Ensimmäinen viesti
ällöä
Mua pelottaa :( Mulla on tuossa päälaella sellanen herneenkokonen patti. Ollut jo kolme vuotta. Nyt tuntuu kasvaneen. Oon näyttäny sitä eri lääkäreille mut ei ne osaa sanoa mikä se on!

Mulla on muutenki päänahka täynnä luomia ja pieniä näppyjä ja sit toi iso patti :(
 
...
ootko käyny yksityisellä? tai sit vaadit saada tietää mikä on.. jos kerta kasvanut :/
ootko kattonu peilil tms onko esim. isompi luomi tms?
mulla ei ainakaa patteja.. atopia kyllä :D
 
ap
no mä kans toivon et se olis rasvapatti, mul on niihin taipumusta. Mutta toi on kovempi patti mitä mun rasvapatit yleensä on ollu. Ja mua inhottaa mun päänahka ku siel on noita luomia ja pikkusia näppyjä! Oonko mä ainoa kellä on päänahassa noita luomia?

Ja oon käyny viime kesänä yksityisellä ihotautilääkärillä, ei se tienny mikä se on, kysy onko se osunu johonki ja tullu arpikudosta...no ei....
 
vieras
Mun miehellä on kans mut ei oo musitanu lekurille käydä näyttämässä. On ollut jo monta vuotta. On semmoinen puolikkaan herneen kokoinen pieni pahkura. Ei ole kasvanut siitä vielä mihinkään.

Ja äidillä oli rasvapatti joka kasvoi kokoa ja joka sitten leikattiin pois. Vaaraton oli.
 
kyllä
Multa leikattiin luomi päänahasta muutama vuosi sitten. Ja vieläkin on ainakin pari jäljellä mutta tuo poistettu otti harjaan niin ikävästi ja kutisi, joten se poistettiin ihan terveyskeskuksessa rutiinilla.
 

Yhteistyössä