Onko teillä menkat tullu ihan normaaliaikaan laihdutusaikana

• Viestiketjun aloittaja WeW
  • Ensimmäinen viesti
WeW
Mulla pitäs itellä alkaa tän viikon loppupuolella. Tietenkin toivon ettei niitä tulis ollenkaan =) Ei haittaa vaikka oisin raskaana.
ja saa nähä tän viikon painon muutos jos menkat tulee!

Mun edellisellä laihdutus kerroilla menkat normalisoitui kovasti ku sitä ennen epäsäännölliset vaikka joka kuukausi tulikin. Mut kuitenki jo viiden kilon painon pudotuksen jälkeen oon testannu plussaa eli jo se auttoi kummankin lapsen alkuun saamiseen! :wave: :D

Elefantteni
Sama juttu mulla. Ekaa lasta sai yrittää yli puoli vuotta. Mutta sit laihdutin äitiyskilot pois ennenku alettiin toista yrittää. Ja toinen tuliki sit heti kerrasta :ashamed: =) , että kyllä se painon pudotus tekee ihmeitä :LOL:

WeW
Siis mulla ei niin paljoo oo ylipainoo (7kg) että vaikuttas hedelmöittymiseen. Ainakaan edellisissä, olin silloin muutamia kiloja painavampi kuin nyt, ja heti tärppäs-.

Mutta muistelen, että joskus ku aikasemmin tiputtanu painoo, niin se tehny häiriötä menkkoihin,.
Niin mää mietin että vaikuttaako laihdutus teillä hormonitoimintaan niin että kierto menee "sekasi".

piiukka
Kyllä se painonmuutos ihan oikeesti vaikuttaa hormoneihin. Mulla keltarauhashormonimäärä vaihtelee kovasti esim. paaston jälkeen. Ja kuukautisetkin voi jäädä välistä pois! :(

Yhteistyössä