Just näin! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:On meillä ainakin yks asia, mistä on aivan eri mielipide molemmilla. Jos jos se asia tulee ajankohtaiseks, niin joka kerta saadaan sota pystyyn.
sama täällä. Ja useimmiten riidan alkaminenkin johtuu aina samasta asiasta, siitä ettei niitä riidellä loppuun asti. Tai no minä riitelen, ja mies kuuntelee.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Just näin! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:On meillä ainakin yks asia, mistä on aivan eri mielipide molemmilla. Jos jos se asia tulee ajankohtaiseks, niin joka kerta saadaan sota pystyyn.
meillä taas minä en jaksa jauhaa ,tuntuu että vaikka kuinka koitettais puhua ei päästä yhteisymärrykseen,sitten ollaan mykkäpaskassa vähän aikaa niinkun nyt.Koska mä en jaksanut puhua hänen kanssaan.Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:sama täällä. Ja useimmiten riidan alkaminenkin johtuu aina samasta asiasta, siitä ettei niitä riidellä loppuun asti. Tai no minä riitelen, ja mies kuuntelee.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Just näin! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:On meillä ainakin yks asia, mistä on aivan eri mielipide molemmilla. Jos jos se asia tulee ajankohtaiseks, niin joka kerta saadaan sota pystyyn.
Se olisi niin pitkä tarina ettei kukaan jaksaisi lukeaAlkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
Loppuko riiitely..?Alkuperäinen kirjoittaja 13 vuotta yhdessä:On juu. Siinä vaiheessa kun oltiin oltu kymmenisen vuotta yhdessä, totesin yhden kinan yhteydessä miehelle, että me ollaan tämä sama vääntö käyty jo ties kuinka monta kertaa, ja lopulta me taas päädytään samaan lopputulokseen xyz, joka ei ratkaise taaskaan mitään. Joten voitaisko nyt heti aluksi todeta xyz ja tehdään jotain kivempaa.
Meillä esimerkiksi lupauksien pitämisestä ja aikakäsityksistä. Toinen asia on se p:llä alkava aihe, jota tällä palstalla ei saa kritisoida.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
vaikkapa eräästä toisesta naisesta, joka ei ole siis mikään rakastajatar, mutta jollainen varmaan silti melko monella täälläkin palstailevalla on suhteessa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
Pitäskö teillä hankkia uusia keinoja lastenvahdin saamiseen..?Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
Ja tästä väännetään aina, jos aihe osuu kohdalle. Onneks harvoin. :xmas:
Kuten?Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Pitäskö teillä hankkia uusia keinoja lastenvahdin saamiseen..?Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
ei ymmärrä?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:vaikkapa eräästä toisesta naisesta, joka ei ole siis mikään rakastajatar, mutta jollainen varmaan silti melko monella täälläkin palstailevalla on suhteessa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
Joillekin riemuna, toisille riesana. B)
MLL:stä tai muualta?Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Kuten?Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Pitäskö teillä hankkia uusia keinoja lastenvahdin saamiseen..?Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
en mäkään ala tarpeettomasti jauhaa. MUn mies on vaan sellainen murjottaja ettei mitään rajaa, yleensä ehdin sanoa 1-2 lausetta, ja mykkäkoulu voi alkaa. Siinä mä sitten aikani sitä seuraan keittiöstä terasille, olkkariin ja takaisin keittiöön ja koitan sanoa että voidaanko nyt puhua asia selväksi, ja puhun seinille.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:meillä taas minä en jaksa jauhaa ,tuntuu että vaikka kuinka koitettais puhua ei päästä yhteisymärrykseen,sitten ollaan mykkäpaskassa vähän aikaa niinkun nyt.Koska mä en jaksanut puhua hänen kanssaan.Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:sama täällä. Ja useimmiten riidan alkaminenkin johtuu aina samasta asiasta, siitä ettei niitä riidellä loppuun asti. Tai no minä riitelen, ja mies kuuntelee.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Just näin! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:On meillä ainakin yks asia, mistä on aivan eri mielipide molemmilla. Jos jos se asia tulee ajankohtaiseks, niin joka kerta saadaan sota pystyyn.
Se kuuluisa iso A?Alkuperäinen kirjoittaja täh?:ei ymmärrä?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:vaikkapa eräästä toisesta naisesta, joka ei ole siis mikään rakastajatar, mutta jollainen varmaan silti melko monella täälläkin palstailevalla on suhteessa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä
Joillekin riemuna, toisille riesana. B)