Onko teillä kenelläkään miehen kanssa sillain että tappelette lähes aina samasta asiasta?

Me olemme tapelleet samasta aiheesta nyt monta vuotta...aina tulee riitaa samasta jutusta.Kumpikin on mielestään oikeassa ja tunteet kuohuu...todella rasittavaa,olenkin miettinyt pitäisikö meijän mennä johonkin terapiaan selvittämään tätä asiaa..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
On meillä ainakin yks asia, mistä on aivan eri mielipide molemmilla. Jos jos se asia tulee ajankohtaiseks, niin joka kerta saadaan sota pystyyn.
Just näin!:( :kieh:
sama täällä. Ja useimmiten riidan alkaminenkin johtuu aina samasta asiasta, siitä ettei niitä riidellä loppuun asti. Tai no minä riitelen, ja mies kuuntelee.
 
Meillä on tiettyjä asioita, jotka aina ajoittain nousevat esiin. Asioita, joista emme koskaan pääsekään ehkä sopuun. Ja joiden olemassaolollekaan emme ehkä voi mitään.
Ihan jokapäiväisessä arjessa nämä eivät näy, mutta aktivoituvat kyllä ainakin kerran vuodessa loma-aikaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
On meillä ainakin yks asia, mistä on aivan eri mielipide molemmilla. Jos jos se asia tulee ajankohtaiseks, niin joka kerta saadaan sota pystyyn.
Just näin!:( :kieh:
sama täällä. Ja useimmiten riidan alkaminenkin johtuu aina samasta asiasta, siitä ettei niitä riidellä loppuun asti. Tai no minä riitelen, ja mies kuuntelee.
meillä taas minä en jaksa jauhaa ,tuntuu että vaikka kuinka koitettais puhua ei päästä yhteisymärrykseen,sitten ollaan mykkäpaskassa vähän aikaa niinkun nyt.Koska mä en jaksanut puhua hänen kanssaan.
 
13 vuotta yhdessä
On juu. Siinä vaiheessa kun oltiin oltu kymmenisen vuotta yhdessä, totesin yhden kinan yhteydessä miehelle, että me ollaan tämä sama vääntö käyty jo ties kuinka monta kertaa, ja lopulta me taas päädytään samaan lopputulokseen xyz, joka ei ratkaise taaskaan mitään. Joten voitaisko nyt heti aluksi todeta xyz ja tehdään jotain kivempaa.
 
Joo. Se että juon aina piimää suoraan purkista. Ja mie oon ainoa joka meillä piimää juo...

Nii no seki etten ikinä jaksa tankata autoa. Hyvin harvoin. Kaupungissa jos käyn, vaikka toteaisin että menovesi loppuu niin ajelen kotia tänne mettäperälle ja sitte sitä bensaa häätyy tuua kanisterilla että auto seuraavan kerran liikahtaa.

Ei onneksi siis vakavia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.

Ja tästä väännetään aina, jos aihe osuu kohdalle. Onneks harvoin. :xmas:
 
Onnistuko?
Alkuperäinen kirjoittaja 13 vuotta yhdessä:
On juu. Siinä vaiheessa kun oltiin oltu kymmenisen vuotta yhdessä, totesin yhden kinan yhteydessä miehelle, että me ollaan tämä sama vääntö käyty jo ties kuinka monta kertaa, ja lopulta me taas päädytään samaan lopputulokseen xyz, joka ei ratkaise taaskaan mitään. Joten voitaisko nyt heti aluksi todeta xyz ja tehdään jotain kivempaa.
Loppuko riiitely..?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
Meillä esimerkiksi lupauksien pitämisestä ja aikakäsityksistä. Toinen asia on se p:llä alkava aihe, jota tällä palstalla ei saa kritisoida.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
vaikkapa eräästä toisesta naisesta, joka ei ole siis mikään rakastajatar, mutta jollainen varmaan silti melko monella täälläkin palstailevalla on suhteessa mukana.
Joillekin riemuna, toisille riesana. B)
 
voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.

Ja tästä väännetään aina, jos aihe osuu kohdalle. Onneks harvoin. :xmas:
Pitäskö teillä hankkia uusia keinoja lastenvahdin saamiseen..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.

Ja tästä väännetään aina, jos aihe osuu kohdalle. Onneks harvoin. :xmas:
Pitäskö teillä hankkia uusia keinoja lastenvahdin saamiseen..?
Kuten?
 
täh?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
vaikkapa eräästä toisesta naisesta, joka ei ole siis mikään rakastajatar, mutta jollainen varmaan silti melko monella täälläkin palstailevalla on suhteessa mukana.
Joillekin riemuna, toisille riesana. B)
ei ymmärrä?
 
Palkatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
Jos me saadaan kutsu esim. tupareihin, eikä saada lastenvahtia järkättyä, niin mies on sitä mieltä että toinen menee sitten yksin. Ja mä olen sitä mieltä ettei mennä kumpikaan.

Ja tästä väännetään aina, jos aihe osuu kohdalle. Onneks harvoin. :xmas:
Pitäskö teillä hankkia uusia keinoja lastenvahdin saamiseen..?
Kuten?
MLL:stä tai muualta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
On meillä ainakin yks asia, mistä on aivan eri mielipide molemmilla. Jos jos se asia tulee ajankohtaiseks, niin joka kerta saadaan sota pystyyn.
Just näin!:( :kieh:
sama täällä. Ja useimmiten riidan alkaminenkin johtuu aina samasta asiasta, siitä ettei niitä riidellä loppuun asti. Tai no minä riitelen, ja mies kuuntelee.
meillä taas minä en jaksa jauhaa ,tuntuu että vaikka kuinka koitettais puhua ei päästä yhteisymärrykseen,sitten ollaan mykkäpaskassa vähän aikaa niinkun nyt.Koska mä en jaksanut puhua hänen kanssaan.
en mäkään ala tarpeettomasti jauhaa. MUn mies on vaan sellainen murjottaja ettei mitään rajaa, yleensä ehdin sanoa 1-2 lausetta, ja mykkäkoulu voi alkaa. Siinä mä sitten aikani sitä seuraan keittiöstä terasille, olkkariin ja takaisin keittiöön ja koitan sanoa että voidaanko nyt puhua asia selväksi, ja puhun seinille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
kertokaa nyt edes mistä asioista voi olla noin eri mieltä :D
vaikkapa eräästä toisesta naisesta, joka ei ole siis mikään rakastajatar, mutta jollainen varmaan silti melko monella täälläkin palstailevalla on suhteessa mukana.
Joillekin riemuna, toisille riesana. B)
ei ymmärrä?
Se kuuluisa iso A? :D
 

Yhteistyössä