Olette olleet koko perhe liikenteessä?Meinaan tänään kassa kysy kun muutaman bissen ostin No oli ruokaakin Mut olin miehen ja 2 pienemmän kanssa liikenteessä...noloa kenties :saint:
Mut on tietty aika rasittavaa et joutuu vielä tässä iässä kantaa niitä papereita mukana...Mieheltä ei kysytä koskaan vaikka mua nuorempi onkinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei ole, ei vaikka olisin yksin liikeneteessä. Lidlissä oli esillä, joku kyltti, jossa puhuttiin siitä, onko onnekseen nuoren näköinen ja jostain henkilölliisyyden todistamisesta tms.
Lueskelin sitä ääneen kaverilleni, kassajonossa seisoskellessamme. Sen herättelemänä kysäisin piloillani kassalta , pitäisikö hänen kenties kysyä minulta jotakin. Sain hyvin kummastuneen katseen osakseni. :ashamed: :ashamed: enkä yrittänyt muka vitsikästä kysymystäni siten selitellä.
Mulla on aina ajokortti lompakossa, olin sitten autolla liikenteessä tai en. En siis koe mitenkään joutuvani kantamaan henkkareita mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Mut on tietty aika rasittavaa et joutuu vielä tässä iässä kantaa niitä papereita mukana...Mieheltä ei kysytä koskaan vaikka mua nuorempi onkinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei ole, ei vaikka olisin yksin liikeneteessä. Lidlissä oli esillä, joku kyltti, jossa puhuttiin siitä, onko onnekseen nuoren näköinen ja jostain henkilölliisyyden todistamisesta tms.
Lueskelin sitä ääneen kaverilleni, kassajonossa seisoskellessamme. Sen herättelemänä kysäisin piloillani kassalta , pitäisikö hänen kenties kysyä minulta jotakin. Sain hyvin kummastuneen katseen osakseni. :ashamed: :ashamed: enkä yrittänyt muka vitsikästä kysymystäni siten selitellä.
No on mullakin lähes aina..mut on tilanteita jolloin ei oo ja kyl sitte ottaa pattiin kun pitää lähtee hakemaan..Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Mulla on aina ajokortti lompakossa, olin sitten autolla liikenteessä tai en. En siis koe mitenkään joutuvani kantamaan henkkareita mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Mut on tietty aika rasittavaa et joutuu vielä tässä iässä kantaa niitä papereita mukana...Mieheltä ei kysytä koskaan vaikka mua nuorempi onkinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei ole, ei vaikka olisin yksin liikeneteessä. Lidlissä oli esillä, joku kyltti, jossa puhuttiin siitä, onko onnekseen nuoren näköinen ja jostain henkilölliisyyden todistamisesta tms.
Minkä ikänen ap olet?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:No on mullakin lähes aina..mut on tilanteita jolloin ei oo ja kyl sitte ottaa pattiin kun pitää lähtee hakemaan..Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Mulla on aina ajokortti lompakossa, olin sitten autolla liikenteessä tai en. En siis koe mitenkään joutuvani kantamaan henkkareita mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Mut on tietty aika rasittavaa et joutuu vielä tässä iässä kantaa niitä papereita mukana...Mieheltä ei kysytä koskaan vaikka mua nuorempi onkinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei ole, ei vaikka olisin yksin liikeneteessä. Lidlissä oli esillä, joku kyltti, jossa puhuttiin siitä, onko onnekseen nuoren näköinen ja jostain henkilölliisyyden todistamisesta tms.
eiku sanoitkin jo...Alkuperäinen kirjoittaja d:Minkä ikänen ap olet?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:No on mullakin lähes aina..mut on tilanteita jolloin ei oo ja kyl sitte ottaa pattiin kun pitää lähtee hakemaan..Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Mulla on aina ajokortti lompakossa, olin sitten autolla liikenteessä tai en. En siis koe mitenkään joutuvani kantamaan henkkareita mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Mut on tietty aika rasittavaa et joutuu vielä tässä iässä kantaa niitä papereita mukana...Mieheltä ei kysytä koskaan vaikka mua nuorempi onkinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei ole, ei vaikka olisin yksin liikeneteessä. Lidlissä oli esillä, joku kyltti, jossa puhuttiin siitä, onko onnekseen nuoren näköinen ja jostain henkilölliisyyden todistamisesta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Minkä ikänen ap olet?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:No on mullakin lähes aina..mut on tilanteita jolloin ei oo ja kyl sitte ottaa pattiin kun pitää lähtee hakemaan..Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Mulla on aina ajokortti lompakossa, olin sitten autolla liikenteessä tai en. En siis koe mitenkään joutuvani kantamaan henkkareita mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:Mut on tietty aika rasittavaa et joutuu vielä tässä iässä kantaa niitä papereita mukana...Mieheltä ei kysytä koskaan vaikka mua nuorempi onkinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei ole, ei vaikka olisin yksin liikeneteessä. Lidlissä oli esillä, joku kyltti, jossa puhuttiin siitä, onko onnekseen nuoren näköinen ja jostain henkilölliisyyden todistamisesta tms.
'Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:Multa on kysytty vaikka kuinka monta kertaa, ja monesti tyttö on roikkunut lahkeessa ja kysellyt että "äiti mikä tää on" "äiti, äiti, äiiiiitiiiii"
En mä ymmärrä että kuinka nuorelta mä muka näytän, ja kun tuo tyttökin on jo yli 6v
jos on vanhan mallinen korttiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aina, kun maksan kortilla ja ostokset maksavat yli 50?
ai pahaAlkuperäinen kirjoittaja ccc:Olin pojan kanssa eilen kaupassa ja kysyivät multa paperit kun ostin takkasytkärin
No kyllä uusissakin jos ei ole sitä laitetta.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:jos on vanhan mallinen korttiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aina, kun maksan kortilla ja ostokset maksavat yli 50?
Mut nyt oli kyse ihan siitä että kaljaa/siideriä ei myydä jos henkkareita ei ole vaikka ikää ois =)
Juu ei tiedä mitä mä sillä keksin. Menen varmaan varastamaan äitiltä tupakoita ja nurkan taa kessulleAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ai pahaAlkuperäinen kirjoittaja ccc:Olin pojan kanssa eilen kaupassa ja kysyivät multa paperit kun ostin takkasytkärin
aivan :snotty: Mä oon jo niin tottunu maksaa sillä koneella :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:No kyllä uusissakin jos ei ole sitä laitetta.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:jos on vanhan mallinen korttiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aina, kun maksan kortilla ja ostokset maksavat yli 50?
Mut nyt oli kyse ihan siitä että kaljaa/siideriä ei myydä jos henkkareita ei ole vaikka ikää ois =)