Onko teillä isovanhempia elossa? Minkä ikääsiä he ovat jos elävät?

Mulla ei ole kuin äitinisä elossa ja hänellä ikää 87.

Äitinäiti kuoli muistaakseni vuonna -90 ja isänisä -89. Isänäiti on kuollut ennen mun syntymää. Äitinisänäiti eli pitkän elämän, kuoli 97-vuotiaana vuonna -96.

Äitin eno elää vielä ja on nyt 81. Osallistui just johonkin veteraanien kisaan hölkässä. :D
 
mie
ei ole enää isovanhempia elossa :/ yksi mummi ja pappa kuoli yli 20v sitten kun olin ihan vauva, molemmat oli yli 70v. Lähivuosina kuoli pappa 97vuotiaana ja mummi 92 vuotiaana.
 
metsänpeitto
Mun äidin vanhemmat on elossa. 85 kieppeillä iät.

Mun isänäiti kuoli vasta kolme vuotta sitten, oli 93-vuotias.

Meidän lapsilla on kolme isoisovanhempaa :) Mulla itsellänikin oli isomummu pitkään elossa, hän kuoli kun olin teini-ikäinen.
 
Äidin äiti on ainoa elossa oleva, Paappa kuoli joulukuussa, ikää oli 85-v. :'( Mammalla on ikää 82-v, lokakuussa tulee toivottavasti 83-v. :heart:

Scarlett, nämä ovat he keitä Tero kävi aina opiskellessaan morjestamassa, pitivät Teroa kuin omaa lapsenlastaan... =)
 
minä
äidin äiti 79v ja äidin äidin äiti 98v ovat elossa
äidin isä kuoli 2 vuotta sitten ja äidin äidin isä sodassa
isän äiti 82v on elossa mutta isän isä on kuollut jo kauan sitten (oli 56v kun mun isä syntyi)
 
dfdf
Isänisä on 87 vuotias. Hänen vaimonsa eli rakas mummimme kuoli viime vuonna 82 vuotiaana.

Äidin vanhemmat muistan vielä lapsuudestani, vaikka he kuolivatkin suhteellisen nuorina, noin kuusikymppisinä.
 
vieras
Ei ole enää. Äidinisä kuoli 45 v. sitten, äidinäiti n. 20 v. sitten, isänisä -92 ja isänäiti -98. Mummia ja ukkia on kova ikävä. Äidin vanhempia en ikinä tuntenut.
 
hellsbells
Äidin äiti on elossa, ikää 61. Äidin oikeasta isästä mulla ei ole tietoa. Äidin äidin äiti on elossa, ikää ... apua :D hän taitaa olla 87. äidin äidin isä ei ole elossa, kuoli 86vuotiaana.

Isän isä ja äiti (eli tietysti mun mummo ja pappa) on molemmat kuolleet, kuolivat melko nuorina, alle 70vuotiaina molemmat.
 
Isän äiti on 87, Äidin äiti kuoli -97 olisi nyt 85, Äidin isä kuoli 2006 olisi nyt 87, Isänisä kuoli 2008 olisi nyt 95 vuotias.

Miehelläni elää vielä molemmat muummot, toinen täyttää 82 ja toinen on 76-vuotias. Molempien vanhemmat elää edelleen, ikähaarukalla 50-60 vuotiaita.
 
vieras
Molemmat mummut on elossa toinen täyttää kohta 80 ja toinen on nyt 76 :) Toinen paappa kuoli -62 ja toinen -74. Mun uus pappa mummun liitosta on nyt 75. Isoisovanhemmat on kuollu 40-luvulla, 80-luvulla ja 90-luvun alusssa.
 
vieras
Molemmat vanhempani olivat sisarussarjojensa kuopuksia ja äitinsä saivat heidät yli 4-kymppisinä. Isänäiti eli 88-vuotiaaksi ja kuoli v. 1993, äidinisä kuoli v. 1992 86-vuotiaana, isänisä meni hautaan 5-kymppisenä v. 1956 ja äidinäiti 74-vuotiaana v. 1981.
 

Yhteistyössä