jonna
meillä on nyt ollut jo jonkin aikaa tiukka rahatilanne, niin ostetaan vain silloin tällöin leikkelettä tai juustoa..
Ihan samoin meillä.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:On.
Tosin mä pärjäisin ilman leikkelettä mut juustoa täytyy aina olla.
Mies taas pärjäisi ilman sitä juustoa.
Mun mielestä juusto ei ole mikään turha lisä. 5 viipaletta juustoa päivässä takaa päivän kalsiumin tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Välillä ei oo mitään. Vähän aika sit olin säästeliäs ja olin kauan ilman juustoa, periaatteessa turha lisä ja hirmukallis.
No mutta jos ei oo rahaa, niin sit ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä juusto ei ole mikään turha lisä. 5 viipaletta juustoa päivässä takaa päivän kalsiumin tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Välillä ei oo mitään. Vähän aika sit olin säästeliäs ja olin kauan ilman juustoa, periaatteessa turha lisä ja hirmukallis.
mutta jos juo maitoo ei tartte juustoa. maito on halvempaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta jos ei oo rahaa, niin sit ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä juusto ei ole mikään turha lisä. 5 viipaletta juustoa päivässä takaa päivän kalsiumin tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Välillä ei oo mitään. Vähän aika sit olin säästeliäs ja olin kauan ilman juustoa, periaatteessa turha lisä ja hirmukallis.
Maitoa täytyy juoda ainakin 8 dl päivässä kalsiumin tarpeen kattamiseksi, joten juusto tulee periaatteessa sen suhteen edullisemmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mutta jos juo maitoo ei tartte juustoa. maito on halvempaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta jos ei oo rahaa, niin sit ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä juusto ei ole mikään turha lisä. 5 viipaletta juustoa päivässä takaa päivän kalsiumin tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Välillä ei oo mitään. Vähän aika sit olin säästeliäs ja olin kauan ilman juustoa, periaatteessa turha lisä ja hirmukallis.
ei trvitse jos syö jugurtteja ja maitopohjaisia puuroja. esim maitojauheeseen tehty puuro ajaa saman asian kuin tavismaitoonAlkuperäinen kirjoittaja Aaban:Maitoa täytyy juoda ainakin 8 dl päivässä kalsiumin tarpeen kattamiseksi, joten juusto tulee periaatteessa sen suhteen edullisemmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mutta jos juo maitoo ei tartte juustoa. maito on halvempaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta jos ei oo rahaa, niin sit ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä juusto ei ole mikään turha lisä. 5 viipaletta juustoa päivässä takaa päivän kalsiumin tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Välillä ei oo mitään. Vähän aika sit olin säästeliäs ja olin kauan ilman juustoa, periaatteessa turha lisä ja hirmukallis.
No vastasin kuitenkin tuohon väittämääsi siitä, että jos juo maitoa... Tiedän kyllä, että kalsiumin lähteitä on monia.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei trvitse jos syö jugurtteja ja maitopohjaisia puuroja. esim maitojauheeseen tehty puuro ajaa saman asian kuin tavismaitoonAlkuperäinen kirjoittaja Aaban:Maitoa täytyy juoda ainakin 8 dl päivässä kalsiumin tarpeen kattamiseksi, joten juusto tulee periaatteessa sen suhteen edullisemmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:mutta jos juo maitoo ei tartte juustoa. maito on halvempaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta jos ei oo rahaa, niin sit ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä juusto ei ole mikään turha lisä. 5 viipaletta juustoa päivässä takaa päivän kalsiumin tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Välillä ei oo mitään. Vähän aika sit olin säästeliäs ja olin kauan ilman juustoa, periaatteessa turha lisä ja hirmukallis.