Onko teillä viikonloppuaamuisin brunsseja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

venla

Vieras
Meillä on ollut jo jonkin aikaa tapana, että jompana kumpana vkl aamuna meillä on "herkkuaamiainen". Tarjolla siis jotain erikoishyvää leipää/sämpylää/croissantteja, sitten salaatinlehtiä, tomaattia, paprikaa, kurkkua, paria eri sortin täyslihaleikkelettä, juustoa, jotain hyvää jugurttia, keitettyjä munia, tuoremehua, muroja, marmeladia, maitoa, kahvia.. Eli siis todella tuhti aamupalapöytä, jossa paljon kaikkea ihanaa ja extraa. Lapset aina odottaa tätä arkiaamiaisesta poikkeavaa herkkuhetkeä etukäteen jo :) Ja onhan se itsellekin ihanaa hemmottelua, kiireetön, pitkä aamiainen vapaapäivän aamuna.

En halua järkätä aamupalaa itse tuhotonta aikaa ja sitten kohta alkaa tekemään ruokaa. Haluan tehdä vapaapäivänä muutakin kuin vääntää ruokaa. Olen kotiäiti joten saan ihan tarpeeksi häärätä tuolla keittiössä muutenkin.

joskus..mutta tosi harvoin!herätään yleensä mihen kans eriaikaan viikonloppuisin, tai sit olen töissä!
eikä mulle ees oikein maistu aamupala!lapset ei viel kauheesti välitä, se on noppesti kuppi muroja tai leipä ja kiire leikkimään (3,5 ja 1v10kk).

ehkä sitten kun lapset on isompia

Meillä brunssilla tarjolla yleensä: Pieniä bratwursteja, pekonia, paistettuja munia, croissanteja tai foccasialeipää, erilaisia lisukkeita leivälle, pannukakkua tai pieniä lättyjä+vaahterasiirappia, vesimelonin lohkoja, appelsiinilohkoja, suolaisia muffineja ja joskus jotain makeaa leivonnaista vielä lopuksi kahvin kera nautittavaksi.

Meillä noin 1-2krt kuukaudessa brunssia.

Yhteistyössä