Onko teillä välit poikki/huonot jonkun ihmisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ukkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On, olen ilmeisesti niin kauhea ihminen. Tai sitten ne ihmiset ovat tehneet jotain väärin.
Anoppi räkytti neljä vuotta, en enää jaksanut, sanoin miehelle että nyt saa eukko olla.
Miehen veljen avovaimo muuttui miestään hyödyntäväksi lehmäksi, en enää osaa puhua sille mitään, aika luonnostaan yhteydenpito viileni (hän kommunikoi loppuaikana miehensä kautta).
Yhdelle kaverille en vain ole soitellut. Yhteydenpitomme on ollut nyt puolitoista vuotta minun varassani, ajattelin testata mitä tapahtuu jos en otakaan yhteyttä. Hiljaista on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Viileät välit oman äitini kans :/ valitettavasti

Pakko valitettavasti peesata tätä. Mutsi yrittää määrätä mun elämää kaikin mahdollisin tavoin niin et tällä hetkellä välit on melkein käytännössä poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Anoppi on ihan törkeä ihminen en aio enää koskaan sinne mennä. Sitten yksi 'ystävä' yht'äkkiä lopetti kaikki yhteydenpidot, vastausta käytökseen en ole saanut.

Miksi ihmiset eivät puhu asioista?
Anopille kertoisin suorat sanat, jos se vaan älyäisi kysyä. Mutta eihän sitä meikän ajatukset edes kiinnosta.

Meillä välit katkesi anoppiin juuri sen takia, että yritettiin puhua asioita selväksi. Hänen mielestään olin väärässä, kun sanoin (ihan rauhallisesti) että isovanhemmat eivät voi kävellä vanhempien yli. Vastaus oli suoraan lainatakseni "painu sinä vittuun" ja toisti vielä pariin kertaan tehosteeksi...no, niinhän me sitten teimme. Ei varmaan uskonut, että poikansa olisi minun puolellani ja lähtisi mukanani. Että ei sitä puhumistakaan kaikki kestä.

Mulla on välit poikki yhteen kaveriin.. Meille tuli vähän aikaa sitten sanaharkkaa ja olisin voinut tilanteesta puhuakin ja selvittää asiaa mutta meni vaan niin totaalisesti hermot kun kyseessä olivat polttarini ja ilta oli riitaamme asti sujunut tosi ihanasti. Paha mielihän tuosta jäi mutta ehkä on nyt vaan parempi ettei nähdä vähään aikaan ja annan pölyn laskeutua.. Ei voi kyllä sanoa että kummassa oli syy vaan molemmat osapuolet yhtä syyllisiä tähän.

- Yks akka, joka luuli että voi tehdä kotonamme mitä haluaa. Ei, mä en tykkää että tietokoneelle mennään kysymättä. Ja ei, meidän huusholliin ei jää kukaan oudompi ihminen silloin, kun minä ja mies ei olla paikalla. Tämän jälkeen akka muka ohimennen sanoi aina vastaantullessa milloin kellekin ukollensa että "mitä tuoki ämmä täällä tekee" jne... Huoh. Tämä nainen on oikeasti hullu!

- Toisen naisen kans en jaksa enään olla tekemisissä. Okei, facebookisa ollaan kavereita ja moikataan ja jutellaan ku nähään. Mutta muuten, niin ei kiitos. Käytti hyväkseen minkä kerkesi, mikään ei koskaan hänen elämässään ollut hyvin, aina narisi joka asiasta...

- Kolmas sitten oli/olis vieläkin mun yks parhaimmista kavereista, ellei ois suuttunu, ku hyväksyin facebookisa hänen exänsä kaveriksi... Voi luoja. Ei oo mitään puoleen vuoteen puhunu missään. Jos tää ex ois oikiasti joku hullu, niin ymmärtäisin tuon, muttako se ei ole, vaan kaikki jutut mitä kaveri on exästään puhunu on kaverin päässä keksittyjä...

Yhteistyössä