Onko teillä ultrassa sanottu sukupuoli pitänyt paikkaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Ultraterkkuja. Meni siellä sitten 2,5 tuntia. Kyllä muksut alkoivat jo riehaantua.. =/ Tunti meni pelkopolilla. Ekaksi siis ultrattiin ja sitten vielä uudelleen pelkopolin jälkeen kun vauva näytti itsepäisyytensä, eikä suostunut näyttäytymään ekalla ultrauksella kunnolla =) Jotain aivoista ei saanut kunnolla katsottua, mutta oli kuitenkin sitä mieltä ettei tarvitse uudelleen tulla että sai tarpeeksi kuitenkin katsottua. Itselle jäi kuitenkin sellainen olo, että menisikö sitä vielä tarkistamaan yksityiselle?

Mies siis kysyi siinä sitten sukupuoltakin, ekalla ultrauksella oli koko ajan käsi juuri edessä. Toisella kerralla huiteli käsillään ja kätilö selosti ja näytti pepun ja haarovälin sekä sanoi että napanuora tuossa menee eikä muita ulokkeita ainakaan näe. Tuon suorenpaan ei sanonut, joten olisikohan sieltä sitten tyttö tulossa.. 100%:sesti tuohon ei kuitenkaan kannata varmaan uskoa. Ystävälleni oltiin sanottu samalla lailla ja hänellä nyt tyttö 2kk.

Meillä esikoinen ei suostunut näyttäytymään ultratessa niin, että oltaisiin sukupuolta päästy luuraamaan. Keskimmäisestä näki Bruno Cacciatore oikein selvästi, että "ujo tyttö" tulee. Tyttö tuli, mutta ei niinkään ujo =) Kolmosesta näkyi rv19 rakenneultrassa poikuus niin selvästi, että jopa me se tajuttiin.

Terve!

Porissahan ei nykyään oikein suostuta arvuuttelemaan että kumpi tulee... mulla oli rakenneultrassa aika nyrpeä ultraaja eikä suostunut sanomaan kumpaa epäili, sen vaan sano et näyttäis siltä ettei haarojen välissä mitään näkynyt... sen jälkeen itsellekin alkoi vahvistua että tyttö tulee.. ja niin tuli.

4D-ultrassa sanoi, että isänsä näköinen poika sieltä tulee.Tavallisessa ultrassa ei täällä päin saa kuulemma arvuutella sukupuolta. Tutkimusta tekevä kätilö oli kuitenkin tuttu, joka sitten veikkasi poikaa. Ja poikahan sieltä sitten tuli! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:21 Mimosan äippä kirjoitti:
Terve!

Porissahan ei nykyään oikein suostuta arvuuttelemaan että kumpi tulee... mulla oli rakenneultrassa aika nyrpeä ultraaja eikä suostunut sanomaan kumpaa epäili, sen vaan sano et näyttäis siltä ettei haarojen välissä mitään näkynyt... sen jälkeen itsellekin alkoi vahvistua että tyttö tulee.. ja niin tuli.

No moi vaan! ;) Tämä kätilö kyllä alkoi heti innoissaan tutkia asiaa kun mies sitä kysyi - kai se on niin ultraajastakin kiinni eikä paikkakunnasta =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:21 Mimosan äippä kirjoitti:
Terve!

No moi vaan! ;) Tämä kätilö kyllä alkoi heti innoissaan tutkia asiaa kun mies sitä kysyi - kai se on niin ultraajastakin kiinni eikä paikkakunnasta =)

Ilmoitettu sukupuoli on pitänyt paikkansa.

Rv12 niskapoimu-ultrassa lääkäri sanoi "Onnea, teille on tulossa poika!" ja poika sieltä tuli :heart:

Ei ehditty sanoa, ettei haluta tietää sukupuolta etukäteen, kun lääkäri sen kerkesi hölästä

piti paikkansa..lääkäri kysyi,haluanko tietää kumpi.Olin edellisenä yönä nähnyt tytön unissa.. :whistle: sanoin,lääkärille,että kerro vaan,tyttö se on kuitenkin.Kättärillä ei ainakaan kerrota (itse ravasin alvariinsa siellä,niin kai sen takia kertoi),koska heillä ei ole aikaa tehdä sellaista ultrausta ja kun ei kuitenkaan 100 % varmoja olla..

Esikoisesta ei näkynyt. Vaikka puolivälin jälkeen ramppasin kerran kuussa ultrassa sokereiden takia. Eipä tainnu lääkäri vaan tahtoa kertoilla etukäteen.

Kaksosista sanottiin ekaks et ovat tyttöjä kumpikin. Kuukauden päästä olivatkin sitten tyttö ja poika. Ja loppuun asti aina ultrassa varmistin onko värkit pysyneet samoina. Ja pysyivät ja piti paikkaansakkin.

Kuopuksesta sanottiin heti, että tyttö tulee. Loppu raskaudesta ei sit ihan varmaks osanneet sanoakkaan, mutta epäilivät varmemmin tytöksi. tyttö tuli.

Ystävälle kerrottiin vauvan olevan selvästi poika. Ostivat kaikki vaatteet, vaunut jne. pojalle. Laittoivat sänkyverhot ja boordit seinille, hempeän vaalean siniset autokuviolla. Tyttö sit tuli...

Meillä rakenneultrassa todettiin, että poika tulossa ja erotimme kyllä sitten itsekin ultrassa pojan vehkeet sieltä. Varmistus pojasta on nyt vasta lapsivesipunktiosta eli kromosomit on YX. Lopullisen varmistuksen sukupuolesta saamme vasta elokuussa kun poika syntyy. Olen kyllä jo alkanut ostiskelemaan pojan vaatteita varastoon. Pidän tuota punktion tulosta luotettavana tietona.

Kuopuksesta sanottiin rv 26 että poika ja selkeä kuvakin saatiin matkaan. Käytiin yksityisellä kun KOKS ei suostunut sitä kertomaan.

Viime viikolla rakenneultrassa (KOKSissa) sanottiin ettei pippeli näy ja eilen kävin vielä yksityisellä sitä kyselemässä. Tytön s.p.elimiä se lääkäri mulle ruudulta esitteli. Sama lääkäri joka kuopuksen ultras. :)

Täällä on äiti ollut pikkusen sekaisin eilisen päivän että muka kolmen pojan jälkeen tytön saisin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 18:58 Meade kirjoitti:
Meillä rakenneultrassa todettiin, että poika tulossa ja erotimme kyllä sitten itsekin ultrassa pojan vehkeet sieltä. Varmistus pojasta on nyt vasta lapsivesipunktiosta eli kromosomit on YX. Lopullisen varmistuksen sukupuolesta saamme vasta elokuussa kun poika syntyy. Olen kyllä jo alkanut ostiskelemaan pojan vaatteita varastoon. Pidän tuota punktion tulosta luotettavana tietona.
MITÄ IHMETTÄ, voiko muka olla ettei punktiosta tehty kromosomimääritys olisikaan 100 varma tieto!!!!!Nyt pomppas, mulle tehty punktio aikasemminkin v. -94 xy eli poika ja poika tuli, nyt tehtiin ja xx eli tytärtä odotellaan. Eihän downin syndrooman toteamiseksi voi kromosomimääritys olla hakoteillä, muuten koko testi olisi ihan turha!!!!Kaikki kamat on hommattu tytölle joten jos poika tulee ni sitten se saa kyllä kulkea neiti vetimissä!! =) =)
2004 ultrassa rv 39 katsottiin sukupuolta ja tytölle näytti ja tyttö tulikin!!

Yhteistyössä