Onko teillä tullut vuosi synnytyksestä mitään kriisiä vai onko tää joku mun oma fiilis ku tää "aikuistuminen" kauhistuttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mä oon jo siis ihan kypsässä iässä mut mua jotenki ahdistaa nää muutokset mun kehossa ym. Tunnen itseni 17vuotiaaks mut rupean näyttämään ja tuntumaan kolmekymppiseltä! Oon palautunu synnytyksen jälkeen normaaliin painooni mutta silti jäljet näkyy... lantio on leveempi muutama arpi ja mahassa vähän löysää nahkaa... Mua ei äitiys ahdista vaan tää mun oma kehoni ja muutoinkin tunnen vanhentuneeni. en jaksa edes enää valvoa myöhään vaik oon ollu kova bilettämään joskus. Mitä mulle on tapahtumassa???

Mitähän sanois? A. Tosi hyvä, ettet ole enää kova bilettäjä: sulla on lapsi nyt. B. Kehonmuutokset kannattaa ottaa niin, että ne ovat merkkejä äitiydestä, eli hieno juttu! C. Kun miun esikoinen oli vuoden, miulla oli jo toinen masussa.

no en mä enää bilettäiskään mutta en jaksa muutoinkaan valvoa vaikka kysymys olis vaan myöhään menevästä saunaillasta niin seuraavana aamuna on mustat rinkulat silmissä.

Mitä sulle on tapahtumassa? Koet luonnollista ikääntymistä. Luonnollista kasvua ihmisenä henkisellä sektorilla. Kehosi ei ole enään kun teinitytöllä ( luonnon laki ). Ja jos kaikki menee hyvin, mielesikin aikuistuu. Vaikka mediassa syötetään pajunköyttä ikuisesta nuoruudesta, silti todellisuus on jotain aivan muuta.

Yhteistyössä