Onko teillä televisio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viuh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viuh"

Vieras
Katsotaanko sitä joka päivä? Minkä ikäisiä lapsia?

Silmiini on osunut paljon ketjuja missä kysellään annetaanko lasten katsoa mitäkin ohjelmaa jne. Tuli vain mieleeni, että mahtaako melkein joka taloudessa olla tv. Itse tuli luovuttua tv:stä siinä vaiheessa kun olisi pitänyt hankkia digiboxi. Koska en katsonut tv:tä kuin tunnin viikossa, meinasin etten sen takia mitään boxeja viitsi ostaa. Niin tv:n katsominen jäi sitten kokonaan.
Nyt kun on vauva talossa, mietin kuinka outoja lintuja ollaan, jos lapsen kasvaessakaan ei hankita tv:tä.

Neljä telkkaria on nyt, kun yksi hajosi. Pitäsi ostaa uusi tilalle. Meillä katsotaan paljon televisiota. Nuorin katsoo Simpsonit ja luonto-ohjelmat, koko perhe nuorinta lukuun ottamatta katsoo Pasilan, ja minä katson kaikkea mahdollista. Voisipa oikeastaan sanoa, että tv:n katselu on mun harrastus.

On. Mä katson sitä pari tuntia iltaisin ja lapsi katsoo lempiohjelmansa, tai elokuvia. Lapsi 11v ja ei mitenkään hirveästi katso telkkaria, mutta kuitenkin melkein joka päivä tunnin tai kaksi jos tulee hyvä leffa.

Yhteistyössä