onko teillä tai teidän lapsilla dna Äly-liittymää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äly hoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äly hoi

Vieras
Minä tilasin, ja nyt se lasku tuli maaliskuulta, ja se summahan on paljon suurempi kuin mitä tilatessa oletin.
Tai sitten muistan väärin. Mutta en mä kyllä ois tilannut tollasta jos oisin tiennyt mitenb hankalaksi menee.
Ne eivät ole voineet edes laittaa tota näkyville minun palveluun, josta löytyy mun oma liittymä, maksu-tv sekä netti, tämä Äly vaatsisi jonkun oman kirjautumisen ja ei mulla ole salasanaa enää, käyttäjätunnuksen tilasin ja se tuli, sitten tilasin uuden salasanan niin sanoivat että se tulee antamaani puh.numeroon, mutta eipä ole tullut mun kännyyn eikä lapsenkaan.. vittu.
Kyllä on osattu tehdä monimutkaiseksi, helvetin saatanan 16 perkele.
mitä se äly liittymä siis maksaa oikeesti? Ja kertyykö se lasku sitä mukaa kun käyttää nettiä tms.

Joo ne kirjautumiset on ihan syvältä ja sen jälkeen se vasta mielenkiintoiseksi muuttuu. Laitoin kerran lapsen puhelimen takaisin tehdasasetuksille että selviydyin ????.

Joo ne kirjautumiset on ihan syvältä ja sen jälkeen se vasta mielenkiintoiseksi muuttuu. Laitoin kerran lapsen puhelimen takaisin tehdasasetuksille että selviydyin ????.

Minä en osaa käyttää lapsen puhelinta kun on kosketusnäyttö jne. Ei mun nakkisormet osaa sellasta käyttää.
Yritän huomenna selvitellä tota asiaa. Nyt ei enää viitti kun ei tule mistään mitään.. :(

Yhteistyössä