onko teillä onnistunut: eron jälkeen yhteen palaaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
ollaan miehen kanssa oltu nyt erossa toukokuusta saakka. molemmilla vielä tunteita toisiaan kohtaan, meillä yhteinen tytär, ja haluttaisiin vielä koittaa perheenä. syynä eroon oli miehen juominen ja sen vuoksi hän oli paljon "poiss" perheestämme.

oletteko te eronneet (miksi) ja vielä sen jälkeen saanut parisuhdetta toimimaan?

Jos miehes juominen ei enää ole ongelma niin hyvät mahdollisuudet teillä on. Mutta jos eron syylle ei ole tapahtunut mitään, on aikalailla turhaa koittaa uudestaan.

tätä peesailen! olen lukenut monia juttuja, että on onnistunut ja toiminut entistä paremmin, mutta tuo alko jos vie mennessään niin siinähän läheiset kärsii :( suosittelen silti jotain parisuhdeterapiaa ja hyviä kirjojakin aiheesta on.

...niin aivan turha kuvitella että mikään muuttuu. Pilaat lapsesi elämän viemällä hänet kotiin, jossa on virtahepo olohuoneessa. Ei teidän tarvitse yhdessä asua siksi että lapsi saisi ehjän kodin. Tapailkaa tiuhaan, kyläilkää ja touhutkaa yhdessä. Muuta tavarat vasta kun olet nähnyt miehen pitävän raittiuslupauksensa (?) parin vuoden ajan. Lue kirja Irti Läheisriippuvuudesta.

Yhteistyössä