Kun nämä imetystukilistat yms. ovat sitä mieltä, että rintaa pitää antaa aina kun vauva haluaa ja tutit ovat pahasta yms. Mutta koskaan en ole missään nähnyt ohjeita, jos sen vauvan imemistarve on suurempi kuin vatsan vetoisuus. Meillä ainakin on osa vauvoista imeneet imemisen tarpeekseen liikaa ja näin ollen oksennellee ylimääräiset maidot. Tällöin olen osannut kyllä maalaisjärjelläni toimia, mutta osa näistä imetyshössöttäjistä tuomitsisi minun konstini kokonaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Tämä tuli mieleeni tuosta perhepetiin liittyvästä pitkästä keskustelusarjasta, jossa oli sitten linkkejä perhepedin myönteisyydestä, joka mielestäni on ihan hyväkin asia. Mutta itse en voisi esim. antaa vauvani imeä pitkin yötä rintaani, koska silloin voisi tulla useammatkin oksut yönaikana ja niiden siivoaminen jos mikä haittaisi uniamme. Meillä siis on kokemusta siitäkin.
Tämä tuli mieleeni tuosta perhepetiin liittyvästä pitkästä keskustelusarjasta, jossa oli sitten linkkejä perhepedin myönteisyydestä, joka mielestäni on ihan hyväkin asia. Mutta itse en voisi esim. antaa vauvani imeä pitkin yötä rintaani, koska silloin voisi tulla useammatkin oksut yönaikana ja niiden siivoaminen jos mikä haittaisi uniamme. Meillä siis on kokemusta siitäkin.