onko teillä ollut tapana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku myy77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikku myy77

Vieras
tehdä valmiiksi ruokaa pakkaseen ennen synnytystä?
iski kova vimma tänään kun kävin kaupassa että kohta meillä on laskettu aika ja tyttö 3v jää isin kanssa kotiin kun meen sairaalaan ja mitä he syövät ja sitten kun tulee sairaalasta niin olisi pakkasessa valmiina ruokaa sen kuin vaan ottaa ylös,sulattaa ja lämmittää.
mitä ruokaa olette tehneet?
mä ajattelin nakkikastiketta,nakki/makkarakeittoa,liha-makaronilaatikkoa tehdä!

En ole tehnyt valmiiksi. Mies on tehnyt ruokaa, kun olen ollut laitoksella ja kotiin tultaessa on haettu pitsat. Ihan normaalisti olen ruokaa laittanut, vaikka on vastasyntynyt ollut talossa.

en ole tehnyt ruokia valmiiksi pakkaseen, olen vain varannut sellaisia ruoka-aineita, kuten jauhelihaa, nakkeja, makkaraa, broileria, ranskalaisia, pata-aineksia jne. joista on helppo ja nopea tehdä ruokaa, ettei tarvitse heti lähteä isoille ruokaostoksille kauppaan, kun on vauvan kanssa kotoiduttu sairaalasta

onks tää ihan totta että monen miehet ei osaa laittaa ruokaa saatikka käyvä edes kaupassa!!!! voi onneks mulla ei ole niin uusavutonta miestä...meillä mies on tosi hyvä laittamaan ruokaa ja keksimään myös mitä tänään syötäisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nana:
onks tää ihan totta että monen miehet ei osaa laittaa ruokaa saatikka käyvä edes kaupassa!!!! voi onneks mulla ei ole niin uusavutonta miestä...meillä mies on tosi hyvä laittamaan ruokaa ja keksimään myös mitä tänään syötäisiin.

No osaa käydä kaupassa, osaa tehdä ruokaa, mutta johonkin mun on pitänyt tarmoni purkaa :D
Ja onhan se kiva ottaa valmista joskus pakkasesta.
Esikoisen aikana oli oikeinkin mukavaa, kun mies ei pitänyt heti isyyslomaansa ja sitten kun piti niin oli rakennuksella hiukan liikaakin.

Kylä meillä mies kokkaa ja pitsaa saa vaikka ovelle toimitettuna. Oli vain kiva ajatus tehdä ruokaa pakkaseen kun inota ja aikaa oli.

Tein keittoa ja jauheliha kastiketta.

Keittoa on kiva tehdä kasvisversio pakkseen odottamaan. Sitten nakit/makkarat/lihat sekaan mielen mukaan. Ja voipi sen kasviksenakin syödä tietty.