Onko teillä ollut luokkakokouksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tais olla ya:n luokkakokous 4vuotta koulusta lähtemisen jälkeen.
Käytiin syömässä ja riipastiin hjumalat. Ainoa joka ei ollut pitänyt toisiin yhteyttä oli opettaja, joten ei niin"hirveän kivaa" ollut tämä jälleen näkeminen kun tosiaan oltiin yhteyksiä pidelty :)

Pari vuotta tuon jälkeen sitte ihan omalla porukalla sovittiin treffit ja käytiin parilla ja oli mukavata.
On ollut puhetta että pitäisi taas ottaa uusiksi, mutta eipä kukaan oel jaksanut orjentoitua moiseen :D

Tosin meillä tilanne se että oltiin sama porukka 1-9luokkaan (toki muutamia muutoksia tuona aikana) joten tiivis porukka ollaan se 10vuotta oltu.
Jos joku lukioluokka päättäs luokkakokouksen järjestää ni todennäköisesti jättäisin menemättä.. evvk kun niitä kunnolla koskaan oppinut tuntemaan =)

yläasteen luokkakokous oli vuonna 1992, siellä olin ja oli hauskaa.

Lukion olis vissiin jo ollu ainakin kerran, mutta en saanut kutsua. tosin mä en sitä sakkia paljon kaipaakaan. No pari mukavaa olis, mutta eipä ole muutenkaan tullut pidettyä yhteyttä kuin pariin parhaimpaan kaveriin...

Ammattikoululuokille varmaan ollut niin tapanakaan mitään järjestää... Eikä ole kuulunut sieltäkään mitään.
Koulukavereista löytää mun nykyisen sukunimen ja puhelinluettelosta numeron, et en ole "hukassa" keneltäkään...

Yhteistyössä