Onko teillä ollut heti säännöllinen kuukautiskierto synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herqules
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Herqules

Jäsen
06.02.2009
251
0
16
Siis sitten kun kuukautiset ovat alkaneet synnytyksen ja mahdollisen imetyksen jälkeen, onko kierto ollut aivan normaali heti alkuun? Kun mulla ei meinaa nyt oikein pelittää tuo hormoonitoiminta.. :o Olen tehnyt aikasta monta raskaustestiä odotellessani menkkoja. Tyttö nyt 10kk ja tasan yhdet menkat ollut, jotka alkoivat 4.1 eikä vieläkään kuulu toisia..

mulla on kaikista kolmesta menkat alkanu jälkivuodon loputtua n. 1,5 kuukauden kuluttua imetyksestä huolimatta ja ihan jämptilleen joka kuukausi tulleet. kateellinen niille jotka saa nauttia olostaan ilman moisia vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
mulla on kaikista kolmesta menkat alkanu jälkivuodon loputtua n. 1,5 kuukauden kuluttua imetyksestä huolimatta ja ihan jämptilleen joka kuukausi tulleet. kateellinen niille jotka saa nauttia olostaan ilman moisia vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin.

Niin, no en mäkään niitä tavallaan kaipaa, mutta ei tälle epävarmuudelle kannata olla kateellinen, kun jotenkin kuvittelen olevani koko ajan raskaana, jos kuukautisia ei kuulu..

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:

Mulla myös alkoi nopeesti,imetyskestä huolimatta. Mulla alkoi 4 vko synnytyksestä juuri ennen jälkitarkastusta. Lääkärikin harmitteli mun puolesta,kun en saanut kauaa olla ilman menkkoja!

Ja liki kellontarkat menkat heti

ekat menkat tulleet 5-6 viikkoa synnytyksesta ja sen jalkeen olleet pois monta kuukautta ja sitten tulleet epasaannollisina. vuoden verran on kulunut ennenkuin tasaantuneet saannollisiksi. kaikkien kolmen kohdalla

Yhteistyössä