onko teillä mielessä mitään hyvää aprilli pilaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aprilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aprilli"

Vieras
haluaisin huijata jotenki mun äitiä,viime vuonna huijas mua ja myös mummua:D... ajattelin heti aamulla soittaa niille jonkun pilan niin ne ei välttämättä älyä et on aprilli päivä:D joo ehkä vähän lapsellista mut saapahan jotain naurettavaa:D onko teillä mitää erikoista pilaa?tai ootteko tehneet ennen?

Mä meinasin et jos huijais miestä tolla raskaus-jutulla. Eli ostaisin testin, ja tekisin siihen tussilla viivan :D, ja aamulla ennenkuin se lähtee töihin, tulisin vessasta sen testin kanssa. Paras ois tietty, jos en paljastais pilaa kun vasta sitten kun tulee töistä kotiin. Mutta en tiedä raaskinko noin törkeesti huijata, se järkyttyis todella pahasti.

"Virallinen" kirje vaikka eläinsuojeluviranomaisilta, jossa kerrotaan, että ollaan tulossa tekemään tarkastusta lemmikkieläinten olosuhteista. Tai pikavippifirmalta, jossa vaaditaan vipin takaisinmaksua välittömästi, muutoin menee ulosottoon.

Tulisikin joskus joku kiva pila vastaan. Joku vuosi sitten miehen työkaveri soitti, että mies oli saanut sairaskohtauksen töissä ja olivat ambulanssilla vieneet sairaalaan... Paljastivat pilaksi siinä vaiheessa kun olin jo hätääntyneenä taksia tilaamassa ja lähtemässä sairaalaan. Ei naurattanut.

[QUOTE="an-nikki";23476188]Tulisikin joskus joku kiva pila vastaan. Joku vuosi sitten miehen työkaveri soitti, että mies oli saanut sairaskohtauksen töissä ja olivat ambulanssilla vieneet sairaalaan... Paljastivat pilaksi siinä vaiheessa kun olin jo hätääntyneenä taksia tilaamassa ja lähtemässä sairaalaan. Ei naurattanut.[/QUOTE]

Sairasta! :O Samoin kuin tuo raskauden huijaaminen! Aprillipilojen kuuluu olla hauskoja eikä järkyttäviä.

Jos tekee tän pilan miehelle, täytyy jotenkin saada selville, että meneekö mies vessaan pisulle vai istunnolle. Mutta siis sinne vessanpytyn renkaan alle riviin raakoja makaroneja, kuuluu ihan tajuton krätinä kun siihen istahtaa ja makaronit hajoavat :D Oma mies luuli, että pytty mureni hänen alleen... :D

Yhteistyössä