Onko teillä miehet raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöljä mies.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöljä mies.

Vieras
Onko täällä muit joiden miehet on 'raskaana'? Meillä nyt toisella kerralla ihan sama juttu kuin ekalla, mies lihoo samaa tahtia kuin minä (nyt kun LA:an kolme viikkoa se alkaa pikkusen pudota kelkasta). Voi kuulostaa hauskalta mutta ei ihan oikeasti ole. Minä siivoan ja hoidan muuton ja laitan sapuskat ja vien koiria ulos ja herra valittaa selkäkipua ja makaa sängyssä. Kaupasta varaan lakupussin joka mun himolla kestäisi viikon niin eiköhän tuo ole salaa syönyt sen. Kaiken huipuksi erehdyin ottamaan sen kerran mukaan neuvolakäynnille ja puolet ajasta meni siihen kun piti äijän verenpaineita alkaa mitata yms. Valittaa olevansa aivan yhtä väsynyt raskaudesta kuin minäkin, mutta mulla hormoonit saa vain unohtamaan tilanteen toisin kuin hänellä.

Ainut mitä se ei ole muuttanut on röökin poltto ja juominen.

Jostain luin että miehet ihan oikeasti voi kuvitella tms. olevansa raskaana, mutta tää alkaa jo vähän kyrsimään kun toinen luulee oikeasti tietävänsä mitä tämä meno on.

Hih:) No meillä näyttäis miehelle tulleen n. 15 kiloa (mulla nyt 10 ja rv 35). Mun mies oli kyllä hoikempi lähdössäkin ja paljon mua pidempi mut kuitenkin:=)

Mut ei hän kyllä ole valittanut mitään kipuja tai mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Hih:) No meillä näyttäis miehelle tulleen n. 15 kiloa (mulla nyt 10 ja rv 35). Mun mies oli kyllä hoikempi lähdössäkin ja paljon mua pidempi mut kuitenkin:=)

Mut ei hän kyllä ole valittanut mitään kipuja tai mitään.

No sehän siinä onkin vikana kun mun pitää tehdä kaikki raskaat työt koska hänen selkä on niin kipeänä ettei pysty. Ja eka kerralla lähti synnytyksen jälkeen melkein heti viikon rantalomalle koska oli ollut niin väsyttävä olla hereillä synnärillä aamukolmelta. Ulkomuodolle ihan sama mutta kun herraa pitäisi pitää kuin kukkaa kämmenellä...

Yhteistyössä