Onko teillä lapset tehnyt tätä? Ihan kuin eri lapsi aamulla :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras

Kuopus ei puhu, hyvä kun ees kattoo minua. Nyt aamulla käveli vaan siskonsa kaveriksi kattomaan ohjelmia, ite vielä makoilin sängyssä. Ei tullu halimaan minua tai sanonu ees huomenta.
Sit menivät keittiöön oottamaan aamupalaa, kuopus istui siskonsa vieressä ja katteli minua kulmiensa alta.
Kyselin tytöiltä mitä haluavat aamupalaksi, esikko vastas heti mut kuopus ei yhtään mitään,alkoi vaan itkemään.

Jonkin aikaa itki miun sylissä ja kun rauhottui niin sain laitettua aamupalat ja kahvit itelle. Nyt se sitten istuu yksin keittiössä puuronsa kans, esikoinen just sai syötyä ja kävi tässä sanomassa ettei sisko syö.

Oon ihan pihalla, mikä tuol lapsella on.. :/ Istuu vaan ja mutrussa on suu.
Ei vaikuta kipeeltäkään ja ääntäkin lähti kun itki..miul ei tuu muuta mieleen ku jos on ikävä isäänsä. Mutta sekin on ollu päivittäin töissä, että ei siis oo tilanne muuttunut nyt lähiaikoina.

En tiiä,ei oo koskaan ollu tommoinen aiemmin. Yleensä on niin aurinkoinen ja jos pahaa unta näkee niin viereen tulee.
Koitin kysellä, koskeeko jonnekin tai haluaako jotain. Ei vastausta, itkua vaan :|

:/ Ei kyl tarvis tulla enää mitään tauteja..nuhassa ollaan oltu varmaan jo viikko. Esikoinen yskii, kuopuksella vuotaa nenä ja itellä kurkku kipee ja nenä vuotaa.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Ei kyl tarvis tulla enää mitään tauteja..nuhassa ollaan oltu varmaan jo viikko. Esikoinen yskii, kuopuksella vuotaa nenä ja itellä kurkku kipee ja nenä vuotaa.

No sitten se saattaa kyllä olla tästäkin johtuvaa. Jos vaikka alkava korvatulehdus?

Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:

No sitten se saattaa kyllä olla tästäkin johtuvaa. Jos vaikka alkava korvatulehdus?

niin, tai kurkku kipeä?

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:

niin, tai kurkku kipeä?

No vähän myöhemmin sain sen verran selville että ei kuulemma koske minnekään,pyöritti päätään..

Nyt on jo normaali, puhua pälpättää ja puuhailee. Olipahan kumma juttu, yleensä on aamullakin iloinen,jos on saanu tarpeeksi pitkään nukkua.