Onko teillä kotona/autossa ensiapulaukkua? Missä säilytätte sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Multa löytyy molemmista. Kotona keittiössä, ja autossa hattuhyllyllä.

Tosin mitä olen nähnyt muitten autoja, niin ei toisilla oikein näkyvällä paikalla sellaisia ole. Eli missä te säilytätte niitä autossa, vai onko lainkaan? Onko se piilossa sen takia kun se on ruma? :)

Multa löytyy molemmista. Kotona keittiössä, ja autossa hattuhyllyllä.

Tosin mitä olen nähnyt muitten autoja, niin ei toisilla oikein näkyvällä paikalla sellaisia ole. Eli missä te säilytätte niitä autossa, vai onko lainkaan? Onko se piilossa sen takia kun se on ruma? :)

Kunnon autoissa löytyy vakiovarusteena EA-laukku. 500-sarjan Bemareissa se on matkustajan penkin istuimen etuseinässä.

Jep :). Kotoa löytyy keittiöstä myöskin ja autosta löytyy itseasiassa vänkärin ovessa olevasta säilytyssyvennyksestä. Hattuhyllyllä se mulla ennen oli, mutta siipantekele pisti funtsimaan sijoitusta uudemman kerran ikään kuin käden ulottuville...

Kotona ei ole varsinaista ensiapulaukkua, mutta lääkekaapin sisältö melkein vastaa sitä =) Ja on siis keittiössä.
Autossa se on peräkontissa. Reissuun lähtiissä nostan sen tavarakasan päällimmäiseksi, jotta on heti saapusilla, jos tarvis tulee.

Autossa on takakontissa, vaunussa on tietyssä säilytyslaatikossa, kotona sisällä on tietyssä paikassa. Ei ollut kotona aiemmin, vuosi sitten pojalle kävi tapaturma, sen jälkeen hommattiin sisällekin oma settinsä.

Auton ensiaulaukku hattuhyllyllä säilytettynä on hengenvaarallinen! Äkkijarrutustilanteessa laukku paiskautuu pahimmassa tapauksessa matkustajan niskaan ja aiheuttaa suurta vahinkoa.

Säilytä mielummin jossain käden ulottuvilla, omassa autossani laukku löytyy etuoven lokerosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24276166:
Meil on liiterissä. :D Sellainen autoon kuuluva, johon tein itse pussin päälle, että olis ollu kauniimpi, eli tein sabluunalla siihen tekstin Dodge. Eihän sitä nyt ooppelissa voi kuljettaa...

Sulla on sitten kaksi vaihtoehtoa: joko teet uuden pussin tai ostat Dodgen :D

Itse ajattelin tehdä omaan kassiini kuoret kun oma on niin ruma ja kulahtanut.

[QUOTE="PåDenDär";24276219]Auton ensiaulaukku hattuhyllyllä säilytettynä on hengenvaarallinen! Äkkijarrutustilanteessa laukku paiskautuu pahimmassa tapauksessa matkustajan niskaan ja aiheuttaa suurta vahinkoa.

Säilytä mielummin jossain käden ulottuvilla, omassa autossani laukku löytyy etuoven lokerosta.[/QUOTE]

Moon taas vpk "urani" aikana oppinut että sen ea laukun pitää olla näkyvällä paikalla, jotta tarvittaessa joku ulkopuolinen pystyy käyttämään sitä. Toi etuoven lokero vaikuttaa hyvältä paikalta, mutta mulla on se laukku niin massiivinen ettei se sinne mahtuisi (siis painoa ei ole juuri mitään, mutta kokoa senkin edestä) :)

Moon taas vpk "urani" aikana oppinut että sen ea laukun pitää olla näkyvällä paikalla, jotta tarvittaessa joku ulkopuolinen pystyy käyttämään sitä. Toi etuoven lokero vaikuttaa hyvältä paikalta, mutta mulla on se laukku niin massiivinen ettei se sinne mahtuisi (siis painoa ei ole juuri mitään, mutta kokoa senkin edestä) :)

takapenkki, etuistuimen takatasku? mutta oikeasti tuo hattuhylly on huono paikka.

Takakontissa se on, huono paikka mutta ei sitä oikein muuallekaan saa.
Kotona ei ole varsinaista ensiapulaukkua, ensiaputavaraa kyllä vessan kaapissa varmaan kymmenen laukun verran.

[QUOTE="PåDenDär";24276354]takapenkki, etuistuimen takatasku? mutta oikeasti tuo hattuhylly on huono paikka.[/QUOTE]

Mutta jos kiinnitän sen pussin kiinni hattuhyllyyn (vaikkapa pujotan kumilenkkien väliin) niin ettei se pääse lentämään, vaan se oikeasti tarttee ottaa pois jos haluaa käyttää? Silloin sen ei pitäisi tulla niskaan...

Yhteistyössä