Onko teillä kokemuksia normaalipainon sisällä laihduttamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "keventäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"keventäjä"

Vieras
Olen nyt kaksi viikkoa yrittänyt saada painoa tippumaan. Syön aamulla veteen keitetyn puuron ja hiukan mehukeittoa, lounaalla ja päivällisellä joko salaattia, jossa protskua tai vähän normiruokaa ja yli puoli lautasellista kasviksia. Välipaloiksi pelkkää rasvatonta rahkaa ja kourallinen manteleita.. Missä menee vikaan? Aloituspaino siis 58,7, silloin oli kyllä älytön turvotus, normaalisti aamuisin painan n. 57,5kg. Alkuviikosta paino oli 55,4 ja nyt tänä aamuna 56,7.. Onhan tuota kaiken järjen mukaan lähteny, mut alkuviikosta on noussu.. Näkyykö teillä menkkojen alkaminen painossa?

Aamupala: Kaksi siivua Real-ruisleipää runsaalla kinkulla, kurkulla ja paprikalla. Maitokahvi.

Lounas: 100 g lihaa, kalaa, kanaa. 200 g kasviksia ja salaattia, 25 g raejuustoa.

Välipala: rasvaton rahka, 60 g ananasta/100 mustikoita, kahvia

Päivällinen: 40 g täysjyväpastaa, raakapaino. 100 lihaa, kalaa tai broileria. 200 g kasviksia.

Iltapala: rasvaton rahka, leseitä 10 g, sokeroimaton mehukeitto 1.5 dl

Runsaasti vettä! Tämän tyylisesti vois kokeilla? :)

Oon lyhyt, alle 160cm. Joten normaalipainon ylärajoilla olen..

Kiitos sally, tuota olen pitänytkin suuntauksena, että ois tuo 100g aterialla(lounas ja päivällinen) proteiinia :)

[QUOTE="keventäjä";28392839]Noo, mä nyt haluan sillä seurata onko sitä painoa oikeasti lähteny.. Enkä halua, että nousee ylipainon puolelle, kun nytkin on jo raskasta liikkua ja olla esim. töissä. Mulle on ihan sama miten muut painoansa/oloansa seuraa.[/QUOTE]

Jos on raskasta niin harkitse mielummin lihaskuntosi kasvattamista, voisi auttaa siihen paljon paremmin.

on kokemusta ite 62kg ja pituutta 170 painoa tiputan tonne 56kg mikä sopii mun omena vartalolle parhaiten..:) mulla alko paino pudita heti ko jätin leivän ja juon vettä 1,5-2l pvässä.. en syö klo 16 jälkeen mitään...sitä ennen tulee kyl syötyä n1000kcal...

Yhteistyössä