Onko teillä kenelläkään ollut räikeää hiusväriä (sininen, kirkkaanpunainen, vihreä)? Sopiko teille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lala73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lala73

Vieras
Tämä tuli mieleen tyttäreni huoneesta :D Siellä ''komeilee'' seinällä sinihiuksinen Katy Perry, pinkkihiuksinen Nicki Minaj ja punahiuksinen Rihanna :D Minulla ei ole mitään tuollaisia räikeämpiä hiusvärejä vastaan, mutta ihmettelen, että miten ihmisillä on uskallusta heittäytyä sellaisiin väreihin? Ja miten ihmeessä sellainen hiusväri voi sopia kenellekään? :D En siis väitä, etteikö sopisi. Kyllähän noille kyseisille laulajille kyseiset värit sopivat ihan kivasti.

Mutta onko teillä kokemusta tuollaisista hiusväreistä? Jos on niin oliko järkytys vai ihastus?

Aika harvalle taatelin tallaajalle räikeä hiusväri sopii, näiden julkkisten hiukset ja meikit aina laitetaan kuvia varten + photoshopataaan, joten niistä ei kyllä todellista kuvaa hiuksista saa.

Hiusmallivuosinani mulla tais olla kaikkia värejä vuoron perään päässä... ja välillä jopa yhtä aikaa.

Kokeilemallahan se selviää mikä sopii mikä ei. Ja melkein kaiken saa sopivalla meikillä sopimaan, mutta jos on omien värien kanssa kovin riitasointuinen, on työlästä aina meikata.

Mut kasvaahan se hius aina, ja leikata voi kaiken pois mistä ei pidä (juu, mulla on ollut myös kalju, joka kyllä oli jo kahden päivän päästä siili...)

Noissa shokkiväreissä on se ongelma, että ne on tosi vaikea saada kestämään hyvinä paria viikkoa pidempään. Ne haalistuu ja on sitten tosi rumia. Ehkä sen takia niitä näkee myös vähän?

Olis kyllä hauska kokeilla. Joku kylmä pinkki vois sopia mulle, mutta se haalistuu niin nopeasti + pitäisi tehdä kamalat värinpoistot, ennen kuin mikään shokkiväri näkyisi. Ehkä kuitenkin vielä pitäydyn mustahiuksisena.

Mulla on ollut kirkkaan vihreä, keltainen sekä punaisen lähes kaikki sävyt pinkistä kirkkaan punaiseen.
hyviä värejä kaikki, ei vaan tukka enää kestä värjäämistä, joten omalla mennään nykyisin..

No minä en tallaa taateleita vaan voikukkia, mutta mulla on ollut kirkkaan sininen ja nyt aikuisena kirkas pinkki- sellainen aniliininpunainen. Punaisesta tykkäsin kovasti ja saatan vielä joskus värjätä uudelleen. Sopi se mulle eli ei jonkun mielestä, siitä en jaksa nähdä vaivaa.

Nyt on aika luonnontilassa tummanruskeana, hiukset ovat käsittelyistä 'lomalla'.

Punaisia on ollut eri sävyisiä. Kerran tuli vahingossa semmoinen kirkas liilahtava pinkki. Se oli hieno, laitettiin toiseenkin kertaan. Tavoiteltu väri oli siis matta viininpunainen. Mutta kyllä sitä monet kehuivat.

Yhteistyössä