Onko teillä hyvä elämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Yksin kotona, mietin nyt hölmöjä...
Oletko tyytyväinen siihen kuka olet ja minkälainen elämä sinulla on?

Olen väsyy työhön, siihen, että olen kuin oravapyörässä, kotona palvelijana. Itsepä totuttiin miestä ja lapsia siihen. Mutta en jaksa enää! Puhumiset eivät auta, lähtöön ei ole voimia. Olen niin loppu, etten tiedä mitä haluan elämältä. Haluan, että lapset ovat onnelliset, mutta muuten "meen virran mukana". Ei ole mitään mistä nauttisin, koko ajan paineita, stressiä, ajatuksia päässä. Mies on ihan ok isä, mutta nykyään ihan vieras minulle, ei halailua, ei kosketusta..seksiä kylläkin,mutta kaipaan muutakin. Olen ihan tyhjä..
Helpointa olisi varmaan lähteä ja aloittaa oman elämän, mutta en voi. En vaan voi. Tästä on kuitenkin noustettava jotenkin, joten jos joku on käynyt saman kaipaisin neuvoja...

En ole varma onko tää nyt sitä mitä haluat kuulla mutta jos on kerran hyvä isä ja muutenkin hyvä mies niin mitä jos vielä kerran nostaisit kissan pöydälle ja sanoisit miehelle että kuuntelee, älä huuda, älä syyttele, kerro vaan raatorehellisesti mikä mättää ja mitä haluat lisää, mitään et menetä eikä varmaa ole auttaako mutta ainakin mahis siihen että saisit lisää hellyyttä ja suhteen kuntoon on olemassa. Jos parisuhde on muuten kunnossa niin siihen on mahdollista saada uutta kipinää jos molemmat haluaa. Ja toisaalta oletko miettinyt onko se paha olo siinä parisuhteessa vai lähteekö se sinusta itsestä, voisitko tehdä jotain uutta joka piristäisi, harrastus, vapaaehtoistyötä tms? Niin tai näin niin lähetän näin virtuaalisesti paljon voimia ja tsemppiä. :)

Vois olla mieltäavaava kokemus miehelle ja lapsille jos ottaisit ja vuokraisit viikoksi, pariksi, huoneen itsellesi ja lepäisit ja antaisit muiden selvitä itseksiin.

Ei ole hyvä elämä, mutta perustat on ihanteelliset. Hyvä aviomies ja täydellinen isä lapsille. Koti on lämpöinen ja paikka erinomainen lapsien kannalta.

Oma tilanne on ristiriidassa siihen mitä haluaisin tehdä, mutta en tässä kohtaa tule saamaan haluamaani työtä ja tekemistä. Joudun odottamaan vielä kuntoutumista onnettomuuden aiheuttamista vammoista.
Tämän sattumuksen myötä myös ystävät ovat kaikonneet ja sulkeudun kokoajan enemmän kotiini.

Miehen epävarma työtilanne harmaannuttaa tulevaisuuden näkymät, mutta emme joudu suureen pulaan, vaikka työttömyys tulisi hetkellisesti kylään.

Toivon lasten kasvaessa elämän antavan tasaisemman rytmin ja enemmän yhteistä aikaa miehen kanssa. Nyt elämme lasten täyttämiä päiviä ja öitä.

Mutta en vaihtaisi elämääni tai elämäämme edes miljoonasta. Meillä rakkaus on kestänyt ja antanut niin monenlaista, ettei moni tule sellaista rahalla saamaan.