Onko teillä aina korkkarit baarissa/ravintolassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Pitkästä aikaa pääsen vkonloppun viihteelle. Tässä katselin vaatteita mitä laittaisin päälle...
Raskaudesta vielä jäljellä muutama kilo ja mahaa ja kaikki vaatteet ei istu päälle enkä viitsis lähteä nyt vaateostoksille koska olen siinä toivossa että saan syksyn mittaan viimeisetkin kilot pois...
Ongelmana on ettei nyt löydy sopivia housuja korkkareiden kanssa. Liian lyhyet lahkeet tms...
Itsellä aina ollut korkkarit jalassa ja nyt aattelin varmaan ekaa kertaa elämässä lähteä ilman niitä. kengissä on vain sentin tai parin pieni nyppylä.
Mielestäni nykyään pietään paljon vähemmän korkoja ku silloin "nuoruudessani." Onko näin? (olen 30 vee nyt)

Alkuperäinen kirjoittaja Supuliini:
Juu harvoin siellä korkkareita edes näkee paitsi todellisilla "diivoilla" :) Ballerinat tai muut mukavat tosuut jalkaan :) Ps: katsotko usein baarissa kenkiä? ;) Kivaa iltaa!

En katso mutta ne vaikuttaa ryhtiin ja pituuteen jne...
Mä olen 180 jos laitan parhaimmat menokenkäni, muuten olen 170 joten eiköhän nuo lättäpohjaisetkin käy tällä kertaa...

No kyllä on aina, joko korkkarit tai saappaat. Ehdottomasti tekee olosta naisellisen. Muutenkin tykkään pukeutua naisellisiin vaatteisiin, kroppa hieman poikamainen. Koruja en kyllä juurikaan käytä, jotain pientä ehkä.

Ja kyllä katson millaisia kenkiä muilla on, friikki kun oon;)

Kyllä korkkarit pitää olla tyylkkäällä naisella! Sellaset harmaahiirulaiset, jotka sulautuu baarin tapettiin eivät käytä korkoja. No, ei nyt ehkä ihan noin kärjistetysti, mutta korot kyllä korostaa naisen kaikkia parhaita puolia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:
Kyllä korkkarit pitää olla tyylkkäällä naisella! Sellaset harmaahiirulaiset, jotka sulautuu baarin tapettiin eivät käytä korkoja. No, ei nyt ehkä ihan noin kärjistetysti, mutta korot kyllä korostaa naisen kaikkia parhaita puolia.

Ei ne pelkät kengät naisellista tee.

Alkuperäinen kirjoittaja Sähkönsininen:

no ei todellakaan, epäonnistuneita yrittäjiä aina joskus näke:D tunnen mielummin itseni mukavaksi ja itsevarmaksi kengissä joissa ei ole korkoa.

Ei todellakaan. Mä olen kyl hienohelma ja naisellinen koruineen, meikkeineen ja hiuksineen ja vaikka en aijo laittaa korkkareita vkonloppuna!

Mutta jo pelkkä t-paita ja farkut -yhdistelmä on koroilla naisellinen, jollain läpykkäillä vain tylsä.

Yhteistyössä