T
tossuliini
Vieras
... tekemään lapsia? Mulla kävi kylässä eräs ystävä joka on mua pari vuotta vanhempi ja kertoi että oli viikonloppuna ollut vipinää jonkun uroksen kanssa ja eivät olleet käyttäneet mitään ehkäisyä. Teinkö tai sanoinko pahasti kun kerroin että yli 50-vuotiailla on suuremmat mahdollisuudet saada kehitysvammainen lapsi ja muutenkin ne yövalvomiset voi rasittaa paljon enemmän kuin nuorempaa ihmistä? Tää ihminen on koko ikänsä toivonut lasta ja edelleenkin on toiveessa saada oma pienokainen mutta onko jo hällä liian myöhäistä jos nyt tulisi raskaaksi nyt kun ei ole aiemmin tullut?
Mä oon vaan huolissani hänen jaksamisestaan jos tällänen tapahtuisi. Arvatkaa mitä mun ystävä sanoi? Että tuo sitten vauvansa mulle hoitoon jos ei ite jaksaisi. En sitten viittinyt sanoa siihen mitään kun en halunnut häntä loukata. Mutta mua jäi jotenkin mietityttää tämä ihminen ja se että ollaan menty heti sänkyyn kun ollaan tavattu ekan kerran ja ilman ehkäisyä.
Mä oon vaan huolissani hänen jaksamisestaan jos tällänen tapahtuisi. Arvatkaa mitä mun ystävä sanoi? Että tuo sitten vauvansa mulle hoitoon jos ei ite jaksaisi. En sitten viittinyt sanoa siihen mitään kun en halunnut häntä loukata. Mutta mua jäi jotenkin mietityttää tämä ihminen ja se että ollaan menty heti sänkyyn kun ollaan tavattu ekan kerran ja ilman ehkäisyä.