onko teidän mielestä ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko teidän mielestä ok, että ystävä menee vierailessaan toisten tietokoneelle? kysymättä lupaa? minusta tietokone on jokaisen perheen oma henkilökohtainen juttu, eikä siihen saisi ilman lupaa mennä istumaan??

Ei meillä yleensä vieraat koneelle mene vaan jutustellaan keskenämme. Joskus on joku yövieras tässä olllut, mutta toki on luvan kysynyt.

Itse saatan ilman lupaa mennä vanhemmillani koneelle, jos he eivät ole paikalla, mutta vain siksi, koska tiedän, että saan mennä ja salasanatkin on mun tiedossa.

Sellasessa tilanteessa, et jos joku ois vaikka meillä lastenvahtina ni sais tottakai käyttää konetta lupaa kysymättä. Jos taas oltas kotosalla, ni voisin vähän ihmetellä jos vieras ei kysyis mitään, vaan marssis koneelle. Luvan kanssa tottakai.

no tottakai saa mennä ja menevätkin. Meillä taitaa olla sen verran rentoa että vieraat osaavat ottaa itse kaapista syötävääkin jne mukaan lukien kummankin kaverit ja vanhemmat jne Meillä kun täällä maalla eletään aina avointen ovien päivää :)

Me ollaan tehty vieraille oma käyttäjäprofiiliin. Siis on meidän oma ja toinen vieraille.
Tää vain siksi, kun meidän omalta pääsee sähköpostiin ja moniin paikkoihin ilman salasanoja. Siis salasana tarvitaan vain kun kirjautuu miedän käyttäjäprofiiliin. Kun tiedetään, että vieraita on tulossa vaihdetaan sinne vieras puolelle.. Josta pääsee nettiin ihan normaalisti jne.

Yhteistyössä