K
kukka.
Vieras
Mun mies on muuttanut toiselta puolen Suomea tänne kolme vuotta sitten ja ne hyvät opiskelu- ja nuoruusajan kaverit jäi kotipaikkakunnalle. Mun mies ei ole mikään huippusosiaalinen supliikki vaan ennemmin sellainen rauhallinen keskustelija. Ei kaipaa ympärilleen mitään "hovia", vaan ennemmin jonkun hyvän kaverin. Työkavereista on löytynytkin sellaisia, mutta toinen heistä lähti komennukselle ulkomaille ja toinen on muuttunut ihan kummalliseksi uuden seurustelukumppanin myötä. Tuntuu tosi pahalta miehen puolesta
Tämä ennen niin hyvä kaveri ei enää lähde mihinkään, mieheni ei oikein saa seuraa "miesten juttuihin" mihin kaveri ennen lähti. Kummallisia syitä vain. Olen itsekseni miettinyt, että tämä miehen kaveri on masentunut.
Onko teidän miehillä kavereita ja mistä miehet yleensä löytää uusia kavereita kun muutetaan paikkakuntaa yms? Lapsia meillä ei ole, joten sitä kautta ei uusia tuttuja tule.. Haluaisin olla mieheni tukena, mutta en oikein tiedä miten.
Tämä ennen niin hyvä kaveri ei enää lähde mihinkään, mieheni ei oikein saa seuraa "miesten juttuihin" mihin kaveri ennen lähti. Kummallisia syitä vain. Olen itsekseni miettinyt, että tämä miehen kaveri on masentunut.
Onko teidän miehillä kavereita ja mistä miehet yleensä löytää uusia kavereita kun muutetaan paikkakuntaa yms? Lapsia meillä ei ole, joten sitä kautta ei uusia tuttuja tule.. Haluaisin olla mieheni tukena, mutta en oikein tiedä miten.