Onko teidän mihillä /teillä miehillä aina joku ''kuume'' menossa. Pakko saada...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nimittäin minun miehellä on ihan kokoajan ja se ei helota ennen ku sen koneen/laitteen/vehkeen ostaa ja hommaa.
Ihan rasittava. Minulle kelpais halvempiki ja rumempiki mutta ukolle pitää olla jotain hienompaa.

"vieras"
ON!!!!! Ja se on rasittavaa. Meillä on ihan hyvä asuntovaunu mutta pakko saada uus. Joku ihmeen pakkomiele se on saada ostaa vaikka entinenki on toimiva ja kelpaa meidän perheelle. Mut tehkööt sitte itse sen verran enempi töitä että saa sen maksettua ;)

lucifer
Taidetaan mennä aika käsikädessä näiden kikotin kuumeilujen kanssa... itse saatan olla jopa pahempi. bongaan netistä autoja ja pyörijä ja välillä sitten tulee ostettua ilman isännälle mainitsemista. Isäntä kertoo aina ennen kun on hankkimassa jotain.... ja se ärsyttää.

"Vieras"
Kyllä. Venettä, moottorikelkkaa, autoja, ruohonleikkuria, televisiota ja vaikka jos mitä.

Ja kaikki kyllä löytyvät taloudesta, mutta jos kuitenki uudempaa ja parempaa aina!? Argh.

"Huoh"
On todellakin! Aina kun saa edellisen hankittua niin kohta on uusi juttu kuolauksessa. Ärsyttävää tämä on koska meillä ei varsinaisesti rahat riitä aivan kaikkeen mitä hän haluaa ja tästä kärsii mielestäni myös muu perhe.

Disanddat
Ja miehet aina sanoo, ettei heihin mainonta tehoo :) Heh heh, automainokset on aika huvittavia kun niissä ei koskaan mainosteta autoa vaan jotain ihmeellistä teknologista utopiaa. Ja sankarhahmomiehiä. Ja sitten nää ressukat ottaa noi alitajuisesti tosissaan ja sitten on pakko saada se-ja-se. Onneksi ihan kaikki ei ole tommosia.

On sillä, mut ei se mua sinänsä rasita. :)
Milloin se on moottoripyörä, kelkka, traktori, auto, matka, tatuointi jnejne.

Kun se kuume on päällä niin oikein huvittaa miten näkee kuinka hän vain miettii, arpoo ja pohtii sitä asiaa. Saattaa monta iltaa istua koneella etsimässä/myymässä jotain tiettyä ja vaihtelee myyjien ja ostajien kanssa viestejä. Sitten kutsuu minua viiden minuutin välein katsomaan vaihtoehtoja ja selittää niistä mulle vaikka puoltakaan en tajua :D Kuume kestää n. viikon tai kahden verran ja mies on niitä heti-pakko-saada-tyyppejä ettei välttämättä kauheasti harkitse vaan ostaa nopeasti ja kuume laantuu sitten.
Minua tämä ei haittaa kun mies ei muuten koneella käy kuin ehkä kerran viikossa. Eikä niistä äkkiostoista ole mitään ongelmia tullut, sen verran hyvin noista vehkeistä jne. tietää ja tuntee. :)

zxc
Meillä mies on just tommonen. Aina surfffaa jotakin uutta vempainta: kameraa, linssiä, tietokonetta, prätkän osaa jne. jne. Jatkuvasti jokin uusi ja parempi ostettava kiikarissa, vaikkei vanha olisi millään tavalla rikki. ÄRSYTTÄÄ!

Mun mies ei ole tavaran tai autojen perään, mutta kaikenmaailman juoksukisoja ja itsensä haastamista tuo harrastaa jo vähän pakkomielteisesti. Välillä rasittaa, kun noihin reissuihin menee välillä viikonloppu ja seuraava viikko sit toipuessa.

Yhteistyössä